Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Kelli ble nesten ferska av Belle.

Relax, kelli blir majorly pwnt når vi får progressert oss ett par dager fremmat i serien.

Hvorfor skal jeg slappe av? :dontgetit:

Kelli er nok den største bitchen med best plan som kommer uansett til og få sin plan rett i vasken, men det er som og kjøre opp en oppoverbakke med slit. Plutselig er nedoverbakken nær og du har det så morro at oppoverbakken er glemmt.

Hu kelli kommer til og bli mer eid enn noen i serien, med tanke på bryllup og kjæresten som ikke er død, og allt var en bra plan, men kommer nå til og snart gå rett i vasken! :thumbup:

Lenke til kommentar
Takk for at du avslørte alt for oss andre da. Jævla smarting.

Du er jo en idiot! jeg spoila ikke, det er fordi serien er sånn!

Alltid en ond plan som går i vasken enten det er Zoe "the stalker" eller Project 56.

Du som ser på det hver dag burde jo ha skjønnt dette da ditt kjøter :tease:

Jeg skrev en teori ut ifra hva jeg tror kommer til og skje, så ikke engang prøv den der!

Lenke til kommentar
Gjekk glipp av dagens :cry:

Fill me inn, anyone?

Brad flytta inn hos sally og de, og Martha hadde sin første vakt på nye jobben, det er vistnok en strippeklub, så ble en av gjestene litt for god i gassen å begynte å klå på hu så ble han kasta ut derretter kom han etter martha når ho tømte bosset for å ta hun men han eieren/ "typen" til Martha redda hu. Og Cassie jobber videre med det telefon greiene

Lenke til kommentar
Gjekk glipp av dagens :cry:

Fill me inn, anyone?

Brad flytta inn hos sally og de, og Martha hadde sin første vakt på nye jobben, det er vistnok en strippeklub, så ble en av gjestene litt for god i gassen å begynte å klå på hu så ble han kasta ut derretter kom han etter martha når ho tømte bosset for å ta hun men han eieren/ "typen" til Martha redda hu. Og Cassie jobber videre med det telefon greiene

Thanks :) E da berre eg so trur at han sjefen te Martha arrangerte ranet på Surf Club rett før Martha slutta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...