Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, Kelli ble nesten ferska av Belle. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, Kelli ble nesten ferska av Belle. Relax, kelli blir majorly pwnt når vi får progressert oss ett par dager fremmat i serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Herlig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, Kelli ble nesten ferska av Belle. Relax, kelli blir majorly pwnt når vi får progressert oss ett par dager fremmat i serien. Hvorfor skal jeg slappe av? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, Kelli ble nesten ferska av Belle. Relax, kelli blir majorly pwnt når vi får progressert oss ett par dager fremmat i serien. Hvorfor skal jeg slappe av? Kelli er nok den største bitchen med best plan som kommer uansett til og få sin plan rett i vasken, men det er som og kjøre opp en oppoverbakke med slit. Plutselig er nedoverbakken nær og du har det så morro at oppoverbakken er glemmt. Hu kelli kommer til og bli mer eid enn noen i serien, med tanke på bryllup og kjæresten som ikke er død, og allt var en bra plan, men kommer nå til og snart gå rett i vasken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for at du avslørte alt for oss andre da. Jævla smarting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Plizket, kan aldri tro at han har gjort noe lignende tidligere! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Plizket, kan aldri tro at han har gjort noe lignende tidligere! Plizket var en useriøs bruker ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Alle kan forandre seg vetdu Men hva faen var vitsen med å i det minste ikke legge det dritet i spoiler? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er jo nettopp det han er kjent for, at han ikke legger ting i spoiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg vet det, og det er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 går det ikke ann å få han "banna" fra tråden så vi slipper innleggene hans uten spoiler? ... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Si hvordan det går med alle andre også da Plizket? Så kanskje jeg klarer å slutte å se på den serien Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er jo nettopp det han er kjent for, at han ikke legger ting i spoiler. Fail Raste! Han er kjent for å legge ting i spoiler som absolutt ikke hører hjemme der He's the king of spoilers. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hahaha Håper han legger det i spoiler fra nå av i alle fall. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gjekk glipp av dagens Fill me inn, anyone? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for at du avslørte alt for oss andre da. Jævla smarting. Du er jo en idiot! jeg spoila ikke, det er fordi serien er sånn! Alltid en ond plan som går i vasken enten det er Zoe "the stalker" eller Project 56. Du som ser på det hver dag burde jo ha skjønnt dette da ditt kjøter Jeg skrev en teori ut ifra hva jeg tror kommer til og skje, så ikke engang prøv den der! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gjekk glipp av dagens Fill me inn, anyone? Brad flytta inn hos sally og de, og Martha hadde sin første vakt på nye jobben, det er vistnok en strippeklub, så ble en av gjestene litt for god i gassen å begynte å klå på hu så ble han kasta ut derretter kom han etter martha når ho tømte bosset for å ta hun men han eieren/ "typen" til Martha redda hu. Og Cassie jobber videre med det telefon greiene Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gjekk glipp av dagens Fill me inn, anyone? Brad flytta inn hos sally og de, og Martha hadde sin første vakt på nye jobben, det er vistnok en strippeklub, så ble en av gjestene litt for god i gassen å begynte å klå på hu så ble han kasta ut derretter kom han etter martha når ho tømte bosset for å ta hun men han eieren/ "typen" til Martha redda hu. Og Cassie jobber videre med det telefon greiene Thanks E da berre eg so trur at han sjefen te Martha arrangerte ranet på Surf Club rett før Martha slutta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå