Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Kalte du meg akkurat søt? :blush:

:!:

Ingen som kan mate meg med noen andre spennende spoilers da?

Jeg får ta med tid til å se noen episoder på youtube, snart.

Hey' pus :)

Ingenting er som å se et internettforhold utvikle seg over tid. :roll:

Slapp av, hun har type, tror jeg hverfall, men ikke lenge.

Hun er for gammel for deg Tomhel :lol:

Neida, vetta faen jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GAMMEL? :!: Jeg er helvettes sprek da, så det veier vel opp?

Alder har ingen grense, vet du.

Jeg har et spørsmål om Jack, om hva som skjer om en stund. Jeg er ikke helt sikker på hva det er, og kanskje noen kan fortelle meg det?

Jack mister dama/kona si. Hun blir drept..eller noe. Og jack blir beskyldt for å ha gjort det, og han stikker av. Hva er greia med det? Er det hun han er sammen med nå, eller finner han seg ei ny.

Lenke til kommentar
GAMMEL? :!: Jeg er helvettes sprek da, så det veier vel opp?

Alder har ingen grense, vet du.

Jeg har et spørsmål om Jack, om hva som skjer om en stund. Jeg er ikke helt sikker på hva det er, og kanskje noen kan fortelle meg det?

Jack mister dama/kona si. Hun blir drept..eller noe. Og jack blir beskyldt for å ha gjort det, og han stikker av. Hva er greia med det? Er det hun han er sammen med nå, eller finner han seg ei ny.

Så vidt jeg vet er at du blir pedofil om du blir sammen med Tomhel. Han er født i 94 om jeg ikke tar feil :p

Lenke til kommentar

Hah, jeg synes det ble bra teit at han der fyren "truet" Rick. Hvis du ikke er snill med Mattie så får du med meg å gjøre.. Ehm.. Nå har de vært kjærester en god stund og alt har bare vært bra, så hvorfor først nå komme med slike utsagn? :p

"Er home and away en bra serie? Ja eller Nei".

Det vil bli en meget kjedelig diskusjon, så jeg tror vi holder oss til å diskutere selve handlingen i serien ;)

Lenke til kommentar

Et par innlegg med trolling og krangling er slettet. Jeg minner om retningslinjene som sier:

• #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

• #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Gjentatte brudd på disse retningslinjene vil medføre reaksjoner.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hah, jeg synes det ble bra teit at han der fyren "truet" Rick. Hvis du ikke er snill med Mattie så får du med meg å gjøre.. Ehm.. Nå har de vært kjærester en god stund og alt har bare vært bra, så hvorfor først nå komme med slike utsagn? :p

"Er home and away en bra serie? Ja eller Nei".

Det vil bli en meget kjedelig diskusjon, så jeg tror vi holder oss til å diskutere selve handlingen i serien ;)

Tony truet ikke Ric, det var nok bare på spøk. Du så jo at Ric ble litt letta etterhvert. Ikke at det hadde passet å sagt det når han satt i fengsel heller.
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror vi tar reaksjonene på moderasjon her og nå, jeg, slik at alle kan se. Og så får du eventuelt kaste meg ut om jeg tar feil. Hvilket jeg ikke gjør.

#1. Jeg trollet ikke. Jeg kom med en meningsytring. Det er vel lov å delta i tråder til saker og tv-serier man IKKE liker også, når man kommer med grunner for hvorfor man ikke liker dem?

#2. Jeg ble gjentatte ganger kalt idiot og andre navn, noe jeg valgte å ta med et smil, og morsomme kommentarer, istedet for å gi igjen med samme mynt.

#3. Flere seniormoderatorer har postet samme type innlegg. Se for eksempel tråden om Charterfeber.

Foreslår enten at nivået senkes, eller at en vesentlig høyere økning gis til deres egen moderator samt alle som kalte meg idiot. Og forøvrig kanskje til deg selv, som både feilmoderer og sletter folks personlige ytringer. Det er faktisk ikke opp til verken personene i tråden eller moderator å bestemme hvem som skal ha lov å delta i en tråd, og hvilken meninger de skal inneha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...