Laffe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 nummeret på episoden? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er så møkklei alt tulle Martha roter seg oppi. Bring Sam back! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg skvatt helt jævlig i begynnelsen når han duden kom bak Sam! Martha og Jack skulle blitt sammen igjen. Hun må få kontroll på livet sitt igjen, og ikke rote seg oppi innpåslitne typer. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Enig i at hun må finne en fin fyr og få kontroll på livet, men hun fortjener ikke Jack tilbake i mine øyne. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Njo, egentlig. Synes de passet fint sammen, selv om hun kanskje ikke fortjener han helt. Hun burde ihvertfall tatt i mot den timen etter aborten! Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jaaa. På tide å svelge stoltheten og bare takle alt som har skjedd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Martha kan pakke sakene sine, og dra så langt unna SB som mulig. Makan til idiot må man se lenge etter. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er jo idioter som gjør programmet gøy å se på! Kanskje du burde tatt deg en tur innom Latias? Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Martha kan pakke sakene sine, og dra så langt unna SB som mulig. Makan til idiot må man se lenge etter. Haha, er litt enig. Martha er definitivt den mest irriterende personen. Makan til dårlig dømmekraft gitt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Skjønner ikke hvorfor enkelte blir så irriterte på henne? Hvis, jeg mener når jeg skal til Australia skal jeg reise til "Summer Bay" eller det som heter palm beach... Edit: Var det ikke palm beach det het? Endret 17. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Personlig er jeg bare lei av at hun gjør litt teite ting. Liker ikke rollen no særlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er jo idioter som gjør programmet gøy å se på! Kanskje du burde tatt deg en tur innom Latias? Ja, for faen. Selv jeg (som suger som skuespiller) hadde vært bedre enn halvparten av tullingene som allerede er der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er jo idioter som gjør programmet gøy å se på! Kanskje du burde tatt deg en tur innom Latias? Nææææh...nok ett innholdsrikt og herlig innlegg av vbjornevik! Applaus alle sammen.... Lenke til kommentar
Izzie-76 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Om Sam: Er det lenge til vi får vite sannheten om Sam?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor bruker du spoiler? Trenger ikke det med mindre du vet hva som vil skje. Aner ikke, trodde dette var det siste vi så av henne.... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er jo idioter som gjør programmet gøy å se på! Kanskje du burde tatt deg en tur innom Latias? Nææææh...nok ett innholdsrikt og herlig innlegg av vbjornevik! Applaus alle sammen.... Du vant visst. Noen som vet hva som skjer med Cassie? Flytter hun tilbake til Sally, eller blir hun hos Macca i "storbyen"? Lenke til kommentar
Izzie-76 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor bruker du spoiler? Trenger ikke det med mindre du vet hva som vil skje. Aner ikke, trodde dette var det siste vi så av henne.... Mener jeg har hørt at det sku skje noe mer.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet hva som skjer med Cassie? Flytter hun tilbake til Sally, eller blir hun hos Macca i "storbyen"? Følger du i det hele tatt med på serien? Cassie har flyttet tilbake til Sally, mens Macca er i fengsel... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg mangler noen episoder fra etter de viste at Macca slo Cassie. Så akkurat der vet jeg ingenting. Men ellers, ja, jeg følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå