Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var litt rart akkurat det der med at Johnny kom seg inn på sykestua og bare kunne banke løs på Ric, har gjorde jo ikke motstand heller. Han burde hvertfall begynt slagsmålet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var litt rart akkurat det der med at Johnny kom seg inn på sykestua og bare kunne banke løs på Ric, har gjorde jo ikke motstand heller. Han burde hvertfall begynt slagsmålet. Genialisme heter det. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er Martha dum, eller virker det bare sånn? Herregud! Men, det var kjekt når Ric slapp fri! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er Martha dum, eller virker det bare sånn? Herregud!Men, det var kjekt når Ric slapp fri! Tror vi har fått nok svar tildligere på at hun ER dum. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg var borte en stund. Fikk se sånn "Previously on HAA" og der så jeg at Macca slo Cassie! Hva skjedde? Så ric ble løslatt ja, men Cassie er lissom tilbake der hu bor.. Glad og fornøyd lissom.. WTF! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg var borte en stund. Fikk se sånn "Previously on HAA" og der så jeg at Macca slo Cassie! Hva skjedde? De krangla, han slo, hun grein, han stakk/meldte seg til politiet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var bare er forsiktig slag i diskusjonens hete, men Cassie frika helt ut. Han la seg jo helt flat etterpå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For det første fikk vel hvert fall en blåveis, så forsiktig slag er litt og ta i, dessuten fikk hun bare det helt forferdede blikket hun får noen ganger da hun ble slått. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var bare er forsiktig slag i diskusjonens hete, men Cassie frika helt ut. Han la seg jo helt flat etterpå. Men siden han har slått før, er det ikke rart hun frika ut. Samme hvor hardt man slår, det skal ikke skje, uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Forsvarer ikke Macca eller noe, men han var ikke veldig voldelig. Naturligvis skal ikke slaget forekomme, men han var i det minste mann til å se hva han hadde gjort galt, imotsetning til sist gang. Slag x2 = fail. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var bare er forsiktig slag i diskusjonens hete, men Cassie frika helt ut. Han la seg jo helt flat etterpå. Du hakke dame nei....? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 men han var i det minste mann til å se hva han hadde gjort galt, imotsetning til sist gang. Slag x2 = fail. Ja, det var det positive nå, i forhold til sist gang, når han først prøvde å legge skylda på Cassie. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Virker som om gårsdagens episode var bra. Gleder meg til reprisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Faen, når jeg trener etter skolen er jeg ikke hjemme før ti på fire. Skjedde det noe spesielt før Amanda bortforklarte skriket med at det var en mus der? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hun har begynt å se spøkelser, altså Ethan-duden. Martha ble tatt for å drikke 4 flasker vin etter jobben, og søsteren til Alf fikk slag så han reiste. Typisk nå at det skjer noe med Alf.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Martha er fortsatt en idiot. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Martha er fortsatt en idiot. Ja, hun topper min topp5-liste lett! (Fremdeles) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke noe spesielt, såvidt jeg vet. Alf reiste bort, så Martha må styre, selv etter fyllefesten igår. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som vet hva som skjer med Amanda og Peter, eller tar det så lang tid med de at det ikke er vist andre steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå