Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Aktoren var ikke direkte snill mot vitnene. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 johnny cooper er vel det beste som har skjedd H&A på lenge.. på tide at ric ble slengt inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun var ei bitch...rett å slett. johnny cooper er vel det beste som har skjedd H&A på lenge.. på tide at ric ble slengt inn. Ufattelig dårlig forsøk på å provosere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt offtopic.. men hvilken bok er det som legges fram når man skal vitne? Er det lover og regler boken(?) eller er det bibelen ? haha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 ...på tide at ric ble slengt inn. Hvorfor det? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt OT: Er det alltid aktoren som får siste ordet i en slik sak? De som får snakke sist vil jo alltid ha en fordel... Jævla drittkjerring hun dama ja.... Lenke til kommentar
lknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ufattelig dårlig forsøk på å provosere. syns ikke det jeg. det er nice med ordentlig krimdrama og ikke minst en ordentlig kriminell i en slik serie for a change. let's face it, man vil ikke ha drama som er for soft for seerne OG krimdrama som er FOR åpenbar og boring. og man kan vel trygt si at johnny har vært LITT mer hardcore enn softcore samt at han har spicet opp stemningen litt i serien. ...på tide at ric ble slengt inn. Hvorfor det? vel, mest fordi han ikke greier å kontrollere sinnet sitt og heller fokusere på det mentale. så kanskje han får seg en lekse. Endret 30. januar 2009 av lknight Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hun var ei bitch...rett å slett. Er sikkert med i gjengen til Johnny. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ufattelig dårlig forsøk på å provosere. syns ikke det jeg. det er nice med ordentlig krimdrama og ikke minst en ordentlig kriminell i en slik serie for a change. let's face it, man vil ikke ha drama som er for soft for seerne OG krimdrama som er FOR åpenbar og boring. og man kan vel trygt si at johnny har vært LITT mer hardcore enn softcore samt at han har spicet opp stemningen litt i serien. ...på tide at ric ble slengt inn. Hvorfor det? vel, mest fordi han ikke greier å kontrollere sinnet sitt og heller fokusere på det mentale. så kanskje han får seg en lekse. For hva? Eg regner med at du har fått med deg at det IKKE er Ric som har gjort det som han er i retten for? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var herlig med en episode uten Kelli i dag! Lenke til kommentar
lknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 vel, mest fordi han ikke greier å kontrollere sinnet sitt og heller fokusere på det mentale. så kanskje han får seg en lekse. For hva? Eg regner med at du har fått med deg at det IKKE er Ric som har gjort det som han er i retten for? for det jeg skrev først. men nå er det vel slik at man blir mer hardbarka enn soft når man kommer ut av fengslet, så yeah... mhm. har fått med meg det. er en stund siden jeg har sett de episodene her da jeg følger med på serien som går på I7 hver dag. som du vet, så ligger de en stund foran tv2... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neon som føler at Johnny skal smugle dop inn i cellen til Ric? Synes jeg så noe sånt i blikket i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pga. de idiotiske tidsendringene, får jeg ikke sett reprisen i morgen. Må prøve og finne episoden på YT. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som vet hvor lenge han kommer til å sitte i fengsel? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk ikke med meg hele rettsaken. Men jeg vet det ikke blir atten år, siden han er tilbake i serien om ikke såå lenge. Om det er snakk om ett eller fire år til, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror nok det er langt mindre enn det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha. Ble ikke akkurat overrasket da jeg så Johnny og vakten snakke sammen! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe nei, det skjønte jeg i går. Kjempesjokk.. Lurer på hvor langt det skal gå der inne. Noen som vet noe og kan legge det i spoiler? Lenke til kommentar
lknight Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 martha er den mest bedritne, slitsomme, kjedeligste, ufyselige, uinteressante og naive rollefiguren eg har sett på H&A på år og dager... tett etterfulgt av cassie og jack. -_- savner tasha og robbie jeg... huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå