Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ufattelig dårlig forsøk på å provosere.

syns ikke det jeg. det er nice med ordentlig krimdrama og ikke minst en ordentlig kriminell i en slik serie for a change. let's face it, man vil ikke ha drama som er for soft for seerne OG krimdrama som er FOR åpenbar og boring. og man kan vel trygt si at johnny har vært LITT mer hardcore enn softcore samt at han har spicet opp stemningen litt i serien.

...på tide at ric ble slengt inn. ;)

Hvorfor det?

vel, mest fordi han ikke greier å kontrollere sinnet sitt og heller fokusere på det mentale. så kanskje han får seg en lekse. ;)

Endret av lknight
Lenke til kommentar
Ufattelig dårlig forsøk på å provosere.

syns ikke det jeg. det er nice med ordentlig krimdrama og ikke minst en ordentlig kriminell i en slik serie for a change. let's face it, man vil ikke ha drama som er for soft for seerne OG krimdrama som er FOR åpenbar og boring. og man kan vel trygt si at johnny har vært LITT mer hardcore enn softcore samt at han har spicet opp stemningen litt i serien.

...på tide at ric ble slengt inn. ;)

Hvorfor det?

vel, mest fordi han ikke greier å kontrollere sinnet sitt og heller fokusere på det mentale. så kanskje han får seg en lekse. ;)

For hva? Eg regner med at du har fått med deg at det IKKE er Ric som har gjort det som han er i retten for?

Lenke til kommentar

For hva? Eg regner med at du har fått med deg at det IKKE er Ric som har gjort det som han er i retten for?

for det jeg skrev først. men nå er det vel slik at man blir mer hardbarka enn soft når man kommer ut av fengslet, så yeah...

mhm. har fått med meg det. er en stund siden jeg har sett de episodene her da jeg følger med på serien som går på I7 hver dag. som du vet, så ligger de en stund foran tv2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...