Jotun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 101 med Peter Latias. Følge med! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Storyen med Amanda og Peters problemer kjeder meg allerede.. Lenge til det er over med den storylinen eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Storyen med Amanda og Peters problemer kjeder meg allerede.. Lenge til det er over med den storylinen eller? Først må de nok bli ferdig med alt dette. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men lå dem sammen, eller er dette "part-of-the-plan" for og skremme Amanda og lage pressmidler? :!: Lenke til kommentar
Caree Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er en ivrig Home and away fan. Men når Amanda og Peter endelig har det bra synest jeg det er utrolig irriterende at Søsteren Kelly og hennes mann kommer og ødelegger alt sammen. Jeg Forstår at det er for å lage spenning i serien,men akkurat nå er det bare fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men lå dem sammen, eller er dette "part-of-the-plan" for og skremme Amanda og lage pressmidler? :!: Jeg tror det er pressmidler. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 2 av 10 til denne episoden. GOD DAMN så utrooolig elendeig, kjedelig, slitsom, zzzz, teit, stupid, åpenbar og tam episode det her var. :O grunnen til at eg ikkje gir 1 av 10 er fordi amanda ser ut til å bli eid hardt. kynisme = win. men utenom det, så var det her virkelig dårlige greier... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor dum er Amanda? Hvorfor ikke bare si at hun ble dopa og voldtatt og vil anmelde han og få Peter til å ta den dusten? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da ville de jo ikke brukt 7-8 episoder på hver eneste fillesak i H&H.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor dum er Amanda? Hvorfor ikke bare si at hun ble dopa og voldtatt og vil anmelde han og få Peter til å ta den dusten? Fordi hun ble ikke voldtatt.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da ville de jo ikke brukt 7-8 episoder på hver eneste fillesak i H&H.... Home and Hawaii! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jepp! Digger den serien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han Ethan-fyren er rar. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor dum er Amanda? Hvorfor ikke bare si at hun ble dopa og voldtatt og vil anmelde han og få Peter til å ta den dusten? Fordi hun ble ikke voldtatt.... og at hun vet ikke at hun ble dopa Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det ingen andre som irriterer seg over den "nye" sangen? Jeg blir nesten kvalm. Er en god del andre ting som irriterer med ved denne serien, spesielt det med Amanda, men det er jo det som gjør det verdt å se på! Og fuck Johnny-duden. Han irriterer meg enda mer! Og han som gikk hjem til Ric ga meg forhåpninger, falske... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Blir du kvalm av introen? Da sliter du... Sier ikke at introen er den aller beste, men hvordan er det mulig å bli kvalm av en sang? Lenke til kommentar
lknight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) er fremdeles massiv LULZ at de fleste kisene som ser på H&A er fotballinteresserte kiser.. uansett... han nordmannen var med i gårsdagens episode da. bleh. var småtterier da... han gikk frem og tilbaks i dinern. men ja. introen til H&A er bög, dårlig og teit. EDIT: OG DERFOR skaffer man seg ikke nervevrake kjærester. kommer ingenting godt ut av det annet enn fjas og mas om barn, giftemål, fremtid og nervevrakgods. verste er jo at det er sånn de fleste reagerer i en rettsal når de får alt pirket på nervene sine. de kjenner bare at de blir svake nok og dermed mister de kontroll over hva de sier. dessuten, moralen som oppstår i slike tilfeller faller mot den dømte ganske så ofte. selv i en dramaserie. hoho. Endret 30. januar 2009 av lknight Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hihi...fengslet ja.... BOMBE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå