Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en ivrig Home and away fan.

Men når Amanda og Peter endelig har det bra synest jeg det er utrolig irriterende at Søsteren Kelly og hennes mann kommer og ødelegger alt sammen.

Jeg Forstår at det er for å lage spenning i serien,men akkurat nå er det bare fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

2 av 10 til denne episoden. GOD DAMN så utrooolig elendeig, kjedelig, slitsom, zzzz, teit, stupid, åpenbar og tam episode det her var. :O grunnen til at eg ikkje gir 1 av 10 er fordi amanda ser ut til å bli eid hardt. kynisme = win. men utenom det, så var det her virkelig dårlige greier...

Lenke til kommentar

Er det ingen andre som irriterer seg over den "nye" sangen? Jeg blir nesten kvalm.

Er en god del andre ting som irriterer med ved denne serien, spesielt det med Amanda, men det er jo det som gjør det verdt å se på! :D

Og fuck Johnny-duden. Han irriterer meg enda mer! Og han som gikk hjem til Ric ga meg forhåpninger, falske...

Lenke til kommentar

er fremdeles massiv LULZ at de fleste kisene som ser på H&A er fotballinteresserte kiser.. :D

uansett...

han nordmannen var med i gårsdagens episode da. bleh. var småtterier da... han gikk frem og tilbaks i dinern.

men ja. introen til H&A er bög, dårlig og teit.

EDIT: OG DERFOR skaffer man seg ikke nervevrake kjærester. kommer ingenting godt ut av det annet enn fjas og mas om barn, giftemål, fremtid og nervevrakgods. verste er jo at det er sånn de fleste reagerer i en rettsal når de får alt pirket på nervene sine. de kjenner bare at de blir svake nok og dermed mister de kontroll over hva de sier. dessuten, moralen som oppstår i slike tilfeller faller mot den dømte ganske så ofte. selv i en dramaserie. hoho.

Endret av lknight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...