Latias Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Røper hva som skjer... Han har det i spoiler. Det er ditt eget valg om du vil lese det... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Gidd Raste? Hva faen har jeg gjort? Heller hva bjørnebærvik har gjort. Selv om det bare er teorien hans så var det faktisk sant. Han bør endre innlegget til spoiler! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Pokker, fikk ikke sett i dag Prøve reprisen i morgen. vbjornevik er ny her i tråden, og slitsom allerede Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det har jo faktisk være mod. her allerede, og gitt beskjed. Opp til dere om dere vil bli bannet Slitsom eller ikke, jeg forteller ikke hva som kommer til å skje, jeg bare tror. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Tror nok at du ikke har lest ordentlig. Alt som skjer i fremtiden er lov så lenge man har det i spoiler. Du er veldig slitsom, du tror jo selv at du er mod. Nok OT. Endret 15. januar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kelli har noen store problemer! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kelli har noen store problemer! Det er ikke bare ho Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg blir fortsatt sur hver gang jeg hører den nye sangen.. Den er.. nei, ubeskrivelig.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det har jo faktisk være mod. her allerede, og gitt beskjed. Opp til dere om dere vil bli bannet Slitsom eller ikke, jeg forteller ikke hva som kommer til å skje, jeg bare tror. Bannet? Folk settet ting i SPOILER, du velger selv om du vil lese det og evt ødlegge noe av spenningen din ,derav navnet...SPOILER. Du setter ingenting av det du lirer av deg i spoiler, enten det er sant eller bare synsing så skal det i spoiler slik at du ikke fucker serien for andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fy faen, trodde det var på ekte da Belle og Drew begynte å kysse. Tenkte "WTF?! Har jeg gått glipp av noen episoder?" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmm... Tror Ash skal komme på toppen av idiotlista mi nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 aaah. Ka har skjedd nå? Sist eg såg sa ash at han hadde ditchet kone og barn, trodde vel ikke så mye på det men. Men ka med Belle og Drew? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ash sier til Martha at han har gjort det slutt med kona, men Jack finner ut at det bare er tull. Bare jeg som tror at Macca klikker på Cassie når han får vite at hun har dratt til SB igjen? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 tror macca kommer til å slå igjen siden de forsatt er med selv om de har flytta fra summer bay. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Haha, hadde ikke forventet dette fra Macca! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hmm... Tror Ash skal komme på toppen av idiotlista mi nå. Neida, stakkaren er bare dum. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Macca sjokkerer her På en positiv måte, altså. Men føler at noe kommer til å endre seg på den fronten, men vi får se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Må si Kelli har planlagt dette bra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva er det hun planlegger? (jeg vet hun skal ødelegge, men hvordan) Svar i spoiler mottas gjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå