Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet at noen i gjengen til Johnny blir nevt om maaange episoder/måneder. Tipper han selv kommer til å sitte i fengsel. Jeg så bare en liten episode på youtube, da var det snakk om en fyr -som jeg ikke aner hvem er :p

Helt borte fra serien blir nok ikke denne gjengen med det første. Tipper jeg.

sally/brad spoiler

Sally reiser vel fra Summer Bay om en stund? Hva skjer med Brad da tro. blir han med?

Reiser om 2 år ja :p

Hun reiste nå i år i AUS.

Lenke til kommentar

Fy faen. Leste på side 35-55 her for å se hva som skjedde ifjor på tv. Fy faen, det har gått fort siden, Flynns bortgang, The Believers, Josh død. Alt skjedde jo før sommeren :O

Syns det har gått rimelig fort, trodde Joshs og Believers greia var i August/september. Ihvertfall det med Believers.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Tror Johnny har noe med det å gjøre, ja. Hvorfor ellers skulle de filme han mens Ric snakket på slutten av episoden? :whistle:

Ikke glem og bruke hukommelsen min. Husk da Rocco besøkte Johnny i fengselet av fortvilelse så sa Johnny "i know a place where u can lay low. Ur gonna meet some people and they`ll help u out of this"

"Meet some people" var antagelig en løgn og det var de som skulle hevne seg på Rocco for det han gjorde. (Gi opp broren sin Johnny.) Så Ric ligger ganske dårlig ann ja :cry:

Lenke til kommentar
Tror Johnny har noe med det å gjøre, ja. Hvorfor ellers skulle de filme han mens Ric snakket på slutten av episoden? :whistle:

Ikke glem og bruke hukommelsen min. Husk da Rocco besøkte Johnny i fengselet av fortvilelse så sa Johnny "i know a place where u can lay low. Ur gonna meet some people and they`ll help u out of this"

"Meet some people" var antagelig en løgn og det var de som skulle hevne seg på Rocco for det han gjorde. (Gi opp broren sin Johnny.) Så Ric ligger ganske dårlig ann ja :cry:

"Help you out of this"... Drepe han slik at han kan slippe disse problemene en gang for alle. :hm:

Lenke til kommentar
Tror dere det var Johnny som fikk Rocco skadet? Jeg tviler egentlig på at det var Ric..

trodde det var ric i begynnelsen, siden han var så redd og ville bort. Men etter dagens episode tror eg at johnny fikk noen til å ta knekken på rocco, så sendte han rick bort sånn at det skulle se ut som han gjorde det og får skylden for det og dermed tok han 2 fluer i en smekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...