Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fortsatt ingen som kan fortelle hva som skjedde i dagens episode? Beth bestemmer seg for å reise på ferie, og familien tar farvel med henne. Rocco drar til Johnny for å få råd, og Johnny ber han om å dra til et trygt sted. Senere drar Ric og spør Johnny hvor Rocco er. Johnny forteller (overraskende nok) hvor Rocco befinner seg, og Ric drar for å finne han. Ric ringer Sally, og sier hvor Rocco er. Da Sally og Brad kommer til stedet på slutten av episoden, finner de Ric som står der, og en død Rocco på gulvet. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så det vil si at det var Ric som drepte Rocco, og han blir sittende i fengsel, slik at "vi" mister enda en person i programmet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei, han gjør det uskyldig. Men faen, lær deg spoiler da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det finner du svar på i en spoiler på forrige side. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fortsatt ingen som kan fortelle hva som skjedde i dagens episode? Beth bestemmer seg for å reise på ferie, og familien tar farvel med henne. Rocco drar til Johnny for å få råd, og Johnny ber han om å dra til et trygt sted. Senere drar Ric og spør Johnny hvor Rocco er. Johnny forteller (overraskende nok) hvor Rocco befinner seg, og Ric drar for å finne han. Ric ringer Sally, og sier hvor Rocco er. Da Sally og Brad kommer til stedet på slutten av episoden, finner de Ric som står der, og en død Rocco på gulvet. Han er da ikke død, han er bevistløs. Han dør etter 5 dager i koma. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 For å være helt ærlig, så tror jeg ikke det var Ric som drepte ham. Hvorfor skulle egentlig Johnny fortelle Ric hvor Rocco befant seg? Tror det var Johnny som bevisst sendte Rocco til det stedet, slik at en av hans menn kunne drepe ham. Jeg har ikke lest dette noen steder, og er ikke sikker på om det skjer en gang. Ikke regn dette som spoilers, siden dette kun er min mening. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 FAEN! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Det var ikke RIC som drepte ROCCO. [/spoiler} Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Noen som vet hvem som drepte Rocco da? En i gjengen til Johnny? [/spoiler} Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han er da ikke død, han er bevistløs. Han dør etter 5 dager i koma. Okay, da så. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Svar til spoiler over han dør som skrevet etter å ha ligget i koma. Rick blir nemlig satt i fengsel pga dødsfallet Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå over til noe annet. Tror dere at Brad får fred av gjengen til Johnny? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vet at noen i gjengen til Johnny blir nevt om maaange episoder/måneder. Tipper han selv kommer til å sitte i fengsel. Jeg så bare en liten episode på youtube, da var det snakk om en fyr -som jeg ikke aner hvem er Helt borte fra serien blir nok ikke denne gjengen med det første. Tipper jeg. sally/brad spoiler Sally reiser vel fra Summer Bay om en stund? Hva skjer med Brad da tro. blir han med? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor drar Sally da? Hva med huset og "barna"? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan du ikke bare sjekke tv.com? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Njo, men da blir det ikke like gøy å se episodene på tv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men det er gøy å spørre andre om spoilers? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sykt fett. Nei. Jeg stemmer for at vi slutter å diskutere "fremtiden" og heller holder oss til det som er vist her i Norges land. Har vi fått vite hva som skjedde med han som skulle være med Rocco å komme seg ut av gjengen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei, det har vi ikke fått vite. Og ser ikke problemet å spørre om fremtiden så lenge det er i spoilers. Det blir irriterende etter hvert når hver post du poster er spørsmål om fremtiden... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg stemmer for at vi slutter å diskutere "fremtiden" og heller holder oss til det som er vist her i Norges land. Det er vel ingen som kan bestemme hva jeg skal skrive i en spoiler (home and away relaterte saker) Endret 13. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Han stemmer for uten at det har noe å si. Blir litt trist av tanken på at gamle folk forsvinner fra bukta. Så noen nyere klipp og det var bare en masse ukjente idioter jeg ikke visste hvem var Endret 13. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå