perpetrus382 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Martha kan helst pakke sakene og dra fra SB for min del. Jepp, enig. Men hun kan fremdeles være med på intro-videoen. Hun passer bra på steder hvor man ikke hører henne snakke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Beth dør under turen når hun drar fra flyplassen. Ric blir uskyldig sendt til fengsel for å ha drept Rocco. Er en annen som dreper han elns som jeg har forstått Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Beth dør under turen når hun drar fra flyplassen. Ric blir uskyldig sendt til fengsel for å ha drept Rocco. Er en annen som dreper han elns som jeg har forstått Hvorfor Beth? Hvorfor kunne ikke bare tatt en pause fra serien... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, trodde ikke at Johnny var i stand til å si hvor Rocco var! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Beth dør under turen når hun drar fra flyplassen. Ric blir uskyldig sendt til fengsel for å ha drept Rocco. Er en annen som dreper han elns som jeg har forstått Er det allerede? Jaja. Synd Rocco ikke skulle være med fast i serien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Beth dør under turen når hun drar fra flyplassen. Ric blir uskyldig sendt til fengsel for å ha drept Rocco. Er en annen som dreper han elns som jeg har forstått Flyet som styrtet? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Gjett hvem som sov mens programmet gikk da!? POKKER! Dør Beth? Er det noen som vet om det kommer til å skje noe mellom Jack og Sam? BTW, hva skjedde i dag?? Endret 13. januar 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Latias. Car Endret 13. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) vbjorn: Hvorfor tror du det har blitt postet i spoilers? Jo, fordi det ikke har skjedd i Norge enda. Er du smart, tar du bort det du har skrevet om spoileren! bruno99: Okay. Endret 13. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skjønte jo det da! Men kommer det til å skje i serien her i Norge? Og det var fortsatt ingen som sa hva som skjedde i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Så fjern det nå da! Nå vet iallfall alle hva som kommer til å skje hvis du ikke fjerner deler av teksten. Det har litt med respekt for andre. Eg driter i det, kona gjør ikke det... Endret 13. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skjønte jo det da! Så ta det bort da... Men kommer det til å skje i serien her i Norge? Nei, det skjer bare i Australia. Norge skal hoppe over de episodene... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei, det skjer bare i Australia. Norge skal hoppe over de episodene... King of Sarkasm. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skjønte jo det da! Men kommer det til å skje i serien her i Norge? Og det var fortsatt ingen som sa hva som skjedde i dag. Så rediger posten din da!!! Er en grunn til at det står i SPOILER i ALLE de andre postene. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dere som begynte Selges H&A som sessonger på DVD? Mener ikke å ha sett det, slik som jeg ser Lost (som eks.) i hyllene på Playcom osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dere som begynte ALLE andre har satt det i SPOILERS. Det har ikke du. Vet du hvor irriterende det er for folk som ikke vil vite hva som skjer fremover i tid? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi som begynte...?? Med hva? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 The spoiler award goes to.... Fjorårets vinner var vel ... hehe Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har jo endret det da, kranglefanter. Fortsatt ingen som kan fortelle hva som skjedde i dagens episode? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ingen som krangler...vi sa det til deg og du sa at du VISSTE at det ikke var i spoiler eller at du visste hva vi mente, allikevel så satte du det ikke i spoiler....Kranglefanter..VIS DERE!....Det er det deg vbjornevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå