Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan ikke tro han er politimann! Makan til løgner har jeg ikke sett! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg spurte om Cassie jeg.. Er hun dum fordi hun flyttet tilbake til typen igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du har vel sett for lite på H&A hvis du ikke vet hvorfor Cassie er en idiot. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det har jeg nok ikke.. Jeg likte talen til Alf når helikopteret styrtet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Okay. Tror du er 200 episoder bak oss andre. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg mimrer I og med du tror jeg har sett for få episoder, tror jeg dette gjorde slik at argumentet ditt ble motbevist. Hvorfor er Cassie på listen din? Det er jo long time ago siden hun ditchet Ric, og han har Mattie, og Cassie har Macca, og de er alle lykkelige. Du bruker jo lengre tid på å komme over det enn en jente Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva så? Hun var en drittunge mot Ric, så hun får tåle konsekvensene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er jo long time ago siden hun ditchet Ric, og han har Mattie, og Cassie har Macca, og de er alle lykkelige. Du bruker jo lengre tid på å komme over det enn en jente Hva har tid med saken å gjør? Idiot er hun allikevel. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kanskje. Hun er fortsatt ikke stygg.. Kommer Tash tilbake? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nei, ikke foreløpig i AU sendinger osv. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nedtur. Bare jeg som synes hun var den diggeste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hayley ( Bec; den første) var diggest sammen med Amanda. Sikkert noen andre digge, men kommer ikke på fler Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nedtur.Bare jeg som synes hun var den diggeste? Neida. Isabel Lucas Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nedtur.Bare jeg som synes hun var den diggeste? Neida. Isabel Lucas Min top 3 Digg liste. nr1 Gratulerer Martha! Du kom inn i natten i min drøm, og det var hyggelig. Du var utrolig grei og morsom person. Du gjør at programmet lyser! nr2 Gratulerer Jack! du er tøffing! Du gjør det du må og uten og nøle. Det liker vi. Underholdene! Skikkelig favoritt. nr3 Gratulerer Belle! også en tøffing, men skikkelig søt. Lager skøy og sprell, men ikke minst. Har kontroll over følelsene sine. Godt eksempel er episoden med Lucas. Lot ikke noe Macca intrenging komme igjennom her nei! Kjempefin jente. Stå på! Vis deres digg-liste da! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du klarte faktisk å presse en mannlig rolle inn på "diggeste" listen ass? hmmmmm Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan ikke menn være digge? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 joa! Eg syntes bare det var stilig med både martha og han lamme duden på samme persons diggliste. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg blir alltid like irritert over Johnny! Martha og Tash = Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 joa! Eg syntes bare det var stilig med både martha og han lamme duden på samme persons diggliste. LOL! :!: Da må jo du være døfødt du og. Forr Jack kommer ikke alltid til og være lam! Tror du jeg satt jack fordi jeg er homofil? Syns han er tøff jeg. Vennlig med morsomme kommentarer også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Martha kan helst pakke sakene og dra fra SB for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå