Latias Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tror jeg må oppdatere idiotlista mi. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tror jeg må oppdatere idiotlista mi. Haha geniallt! (regner med du fikk med deg Ric spoilern, så han har ikke noe der og gjøre) Men det må da være en australsk artikkel og poll på ett eller annet forum om f.ex tittel: "The bay`s most tragic happening" ellernoe :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fikk ikke sett reprisen Siden det er ny sesong, så drøsser det vel snart inn med mange nye eller? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Synes faktisk litt synd i Rocco. Noen andre som føler med meg? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Synd i Rocco?! Nei, det var det verste.. Synd at Ric ikke fikk gitt han skikkelig inn i dag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Synd på Rocco? Hva er det du har røyket, v? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva hadde du gjort i hannes situasjon da? (BTW, 1000 innlegg) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 I hvert fall ikke drept en som har hjulpet meg så mye... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har jo ikke drept henne enda, og han kom jo til å bli drept selv hvis han ikke hadde gjort noe. Jeg trodde btw først at Sally ikke "ville" huske det, fordi hun visste at det var Rocco, men hun visste også at han var blitt truet, og ville ikke gjøre det vanskeligere for han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Trodde også at hun visste at det var Rocco da hun ville snakke med ham på sykehuset. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har jo ikke drept henne enda, Men han prøvde så godt han kunne. Det er like ille.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Broren sa han skulle kverke han om han ikke fikk hun drept også klarer han ikke å drepe henne, men han gjør ikke Rocco noe Syntes btw det var litt teit at Ric midt under slosskampen stoppet opp for å se hvordan det gikk med Mattie... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Og Ric bare stoppet opp etter at Rocco greide å lukke døra. Kan jo prøve å løpe etter bilen i stedet for å begynne å skrike... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tror dette er første gang jeg har fått litt "kick" av å se på programmet Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bruno: Han slo jo unna Mattie, og forsto i et lite sekund at hun var viktigere enn Rocco. Latias: Løpe etter en bil? Kanskje hvis han het Bolt, men... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Han er jo faktisk helt dum, så det skulle ikke forundre meg. Noen som tror Ash kommer til å fortelle noe til konen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Latias: Løpe etter en bil? Kanskje hvis han het Bolt, men... Har sett han gjøre verre ting, så skulle ikke forundre meg om han hadde gjort det. Spesielt fordi han var så ivrig på å finne ut hvem som hadde gjort dette mot Sally. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ash er enda en tosk i H&A, så tviler på at han forteller henne noe som helst. Det som dog kan skje, er at Martha snakker me kona. Det kunne blitt morsomt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vet ikke hvordan toppen av idiotskalaen min skal se ut. 1. Rocco 2. Martha 3. Ash 4. Cassie Hmm... Martha legger inn en fantastisk søknad om å få komme på toppen av lista i dag. Nå ble jeg usiker. Er jevnt i toppen. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det er så typisk dette programmet at han ikke sier noe, sånn at alt bare blir verre. Hvorfor er Cassie så dum Latias? Endret 12. januar 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå