Jotun Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er jo ikke reklame heller.... Bare "se hva som skjer" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Folk reagerer som om det er verdens ende. 20 minutter igjen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja kona skamlager middag nå slik at den kan stå og gjøre seg klar mens H og borte er på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hjemme og Borte Fint navn. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja kona skamlager middag nå slik at den kan stå og gjøre seg klar mens H og borte er på! LOL! :!: Er du fra Sandefjord eller? Det der er rene Sandefjord-Stilen. Kommer hjem fra jobb, hiver seg på sofaen, kona lager mat.. Og får servert mat mens serien kjører Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Mr. Utropstegn er da fra Bergen, eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bor i Bergen, Saudabu opprinnelig... Mitt brukernavn er Jotun Lættis! fy deg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva skjedde i den ulykken? Hvilke lidelser fikk Kelli? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva skjedde i den ulykken? Hvilke lidelser fikk Kelli? Psykiske problemer sikkert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Neppe. Noen som vet hvilke lidelser hun fikk? Var vel noen mnd tilbake da man fikk vite hva som skjedde, men det husker jeg ikke nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Neppe. Noen som vet hvilke lidelser hun fikk? Var vel noen mnd tilbake da man fikk vite hva som skjedde, men det husker jeg ikke nå Jeg hadde rett likevel. Se her. Ikke les for mye av teksten heller da, siden det kan spoile... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Takk, jammen hadde du rett. Gratulerer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hun Kelli vil være i serien en stund ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fy faen, Kelli har nesten tenkt å drepe Amanda jo (etter å ha lest mye av teksten). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva skjedde idag? Har ikke tv :S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva skjedde idag? Har ikke tv :S Søsteren til Amanda planlegger hevn på Amanda. Belle blir kidnappet, men blir løslatt. Belle forteller Drew at de ikke passer sammen. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Syntes synd på Morag på slutten av episoden i dag. Dette kan umulig være riktig av Martha! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vet ikke hvordan toppen av idiotskalaen min skal se ut. 1. Rocco 2. Martha 3. Ash 4. Cassie Hmm... Martha legger inn en fantastisk søknad om å få komme på toppen av lista i dag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha, hun burna Morag litt da Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Min idiotliste: Første plassen går til: Josh West Andre plassen går til: Mamma Rose Tredje plassen går til: Zoe McAllister Hvorfor Josh på første? Hvem er så DUM som han? Hans aktiviteter fikk han til og med drept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå