Anonym234 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hmm mulig. Den serien som går på tv2 nå, der er hun som hjalp Momma Rose med. Hun som stjal babyen til Tasha. Tror jeg, det ligna veldig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja. Var definitivt henne Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Pause i H&A?? Har det vært der før? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Pause i H&A?? Har det vært der før? Fy faen, idiotene har begynt med pause også... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Pause i H&A?? Har det vært der før? Fyfaen. Nå er jeg forbanna over TV2. Er det mulig? Først endre sendetidene og nå pause i en 20 min episode. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dere vet at alle flytter til Hawaii i denne sesongen? Det blir da H&H Var derfor de hadde Hawaii-festen i dag. Haha, søstera til Amanda er idiot. Kommer til Amanda akkurat da Belle ble kidnappet. Ingen vil liksom mistenke henne for kidnapping... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fy faen, det var jævlig komisk. Når man først prater om Hawaii, så er det Hawaii fest i dag. Haha Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skjønner ingenting eg nå.... Rocco og Sally da?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva mener du? Dagens episode handlet bare om Belle og den der Hawaii-festen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jepp? Akkurat det eg mente? Hva med det som skjedde på slutten av forrige sesong? crap... Typisk H&H! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det Peter som er med i "The Mentalist"? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) At det er litt variasjon om hva det handler om er jo bare bra. Tenker det handler om Peter og Amnda et par episoder nå før de går over til Rocco saken, og kanskje forholdet mellom Cassie og (hjerneteppe) TomHel: Google? Fant ut at det ikke var han. Men han som spiller heter Simon Baker (!) og har spilt i Homeand Away for mange år siden faktisk... Virker som om endel australske skuespillere er med i H&A før de får sitt gjennombrudd. Endret 5. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jepp? Akkurat det eg mente? Hva med det som skjedde på slutten av forrige sesong? crap... Typisk H&H! Haha, har du også begynt å skrive H&H? Den siste uka i 2008 var faktisk begynnelsen på 07-sesongen. Så det som skjedde før jul, er i samme sesong med det som blir vist nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Cassie og (hjerneteppe) Macca. Han som pleier å si: "God day, mate!" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eid Jotun Du tror det? haha Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det Peter som er med i "The Mentalist"? nei men han ligner noe jævlig da :!: Lenke til kommentar
lknight Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eid Jotun Du tror det? haha jeg tror ikke det, jeg vet det. men ja, utrooolig svakt av tv2 å være som tv3 å sende reklame i en 20min episode.. da er det like greit å følge med på H&A på tv3 -_- teite greier... tv3 har riktignok tatt pause fra H&A virker det som... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Slapp av litt, folkens. Det er ikke 10 minutters pause heller (som TV3 har), men kun et halvt minutt ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå