Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit at vi kommer en uke nærmere Australia, selv om det ikke er mye. Og så mister vi jo tre uker når Tour de France går, men TdF er verdt det. :p

Nå, i Australia er det vel det samme som alle de andre TV-seriene: de tar sommerferie. Mener å huske at jeg så på YouTube at H&A ikke starter på igjen før 19. januar neste år i Australia. Så jeg vil tro vi stadig kommer nærmere Australia :thumbup: (og det er bra; jeg syns det er litt kjedelig å liksom MÅ finne ut hva som skjer, vet jo mye av det som skjer fremover :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Martha har alltid vært og kommer alltid til å være totalt renset for IQ

IQ er vel et begrep på "smartness" når det gjelder å se mønster, sammenhenger og matematiske forbindelser og har fint lite å gjøre om hun er paralysert for å innse fakta om en fyr hun liker.

Sorry, jeg måtte bare :p

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforsto Jotun her, men lurer han ikke på hva Ash hadde gjort galt?

Ash er gift og har 2 barn. Dette fant tante Morag ut og Ash måtte fortelle det til Martha. Men som Latias sier, så klarte Ash å snakke seg ut av det.

Jefecito: IQ handler vel også om å se likheten mellom figurer? Med høy IQ hadde dette kvinnemennesket sett likheten mellom Ash og en dust! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...