Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Men nå vill jeg virkelig vite om ASH er med på dette eller ikke.

Tror han faktisk IKKE er med på dette, for han vet HAN er FERDIG hvis MORAG finner ut noe som HAN vet HU gjør :thumbup:

Han har jo lovt seg selv en ny start og han lovte og ikke gjøre noe tull.

Men tror at serien lager det sånn slik at man skal tro han er med på det. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som skjer på fredag:

Colleen's Christmas pageant brings all your favourites together, but as the night heats up - secrets will be revealed. Kim discovers some shocking news about Kit, and a brutal attack will leave the life of one of the Bay's most loved residents hanging in the balance.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Om det blir en hyggelig og rørende avslutning med Colleen så dør jeg på meg.

Forsvinner eller dør hun?

Ingen av delene såvidt jeg vet, poenget var at jeg ikke orker en kjedelig avslutning med gledescener.
Lenke til kommentar
Virker ikke som om Ash er med på dette. Ellers hadde jo Johnny sett normal ut da han overhørte Ash og Rocco.

u got a point there ja :thumbup:

Men ikke vondt ment, men johnny syns jeg har akkuratt samme annsiktsuttrykk.. HELE TIDEN :!:

Syns johnny det om deg?

Skrive feil! :innocent:

Men joa hadde vært gøy og vært venn med han.. Kjøre "Misshu" EVO hele da`n :thumbup:

Men er det noen som vet hva slags bil de i australia kjører? Den som har sånnt merkelig alfa-omega symbol på grillen.. Er det Commodore? :dontgetit:

(trykk på hvis full størrelse for og se bilde)

HRT-VE-Commodore-V8-Supercar-01-1024x768.jpg

Edit: det er kanskje ikke sånn omega symbol, eller fancy kurva "C" bokstav på grillen, men de bilene var interessante fordi australsk politi bruker de, og de er V8.

Kunne tenkt meg en sånn selv, men de finns jo ikke i norge.. ^^

EDIT2: det er løvesymbol.. Det er noe facinerende med den bilen.

For det første så er de billige i australia, for det andre er de kjempebra racingbiler (no wonder australsk politi bruker dem) men hva er det som gjør dem annerledes?

at man ikke får tak i de? :(

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Hehe, tror nesten du må spørre i bilforumet ;) Mange heftige bilder her i landet og skal jeg si deg!

Men tenker du på den grå, som stod i garasjen til Johnny?? Jeg ser nemlig ikke noe bilde.

Isåfall var det vel en Mitsubishi lancer evolution(EVO). Heftig, og jeg ønsker meg en til jul :)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hehe, tror nesten du må spørre i bilforumet ;) Mange heftige bilder her i landet og skal jeg si deg!

Men tenker du på den grå, som stod i garasjen til Johnny?? Jeg ser nemlig ikke noe bilde.

Isåfall var det vel en Mitsubishi lancer evolution(EVO). Heftig, og jeg ønsker meg en til jul :)

jeg vet. Det er 2 forskjellige biler, men jeg var mest interessert i Commodoren jeg da. :)

EVO er også en rå bil ja.

Perfekt japse-ungdommsbil :love:

Lenke til kommentar
jeg vet. Det er 2 forskjellige biler, men jeg var mest interessert i Commodoren jeg da. :)

Ja, virkelig :roll: Man bør for all del ikke lære seg å kjøre bil før man kjøper seg en med 250 hk!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Ja, virkelig :roll: Man bør for all del ikke lære seg å kjøre bil før man kjøper seg en med 250 hk!

No doubt. Man trenger ikke kjøre bånn gass heller da lol :!:

(høres ut som noe du ville ha gjort)

Johnny virka helt sinnsyk i dag. Tenk om han Tom var ett opplegg da :roll:

Slik at han i begynnelsen "lata" som at han ble tatt av Johnny og i tilfelle gjengen ble tatt så kunne Tom ta hevn på rocco mens resten av gjengen sitter inne..

Ellers kanskje han bare ble borte slik alle sier han ble. Forundrer meg ikke om Tom kommer og dreper rocco :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...