Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Faen, jeg henger litt etter Litt? Nei, ikke litt! Jeg hadde nettopp fiska fram findressen og gjort med klar til pynting så sier mamma at juleballet er neste tirsdag... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAH!!! Dritbra! Dette er det morsomste som har skjedd i forbindelse med H&A ever.... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAH!!!Dritbra! Dette er det morsomste som har skjedd i forbindelse med H&A ever.... Dette er det mest jævligste, frustrerende, idotiske, overaskene som EVER HAPPEND! "hi im lee, i want my baby back now" "i know i hated joe 100% but i love him 100% now" SKAM! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, og om noen uker er hun tilbake: "I can't keep him anymore, or else my boyfriend will leave me"! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 \Dette er det mest jævligste, frustrerende, idotiske, overaskene som EVER HAPPEND! "hi im lee, i want my baby back now" "i know i hated joe 100% but i love him 100% now" SKAM! Og eg snakka om juleballet til TomHel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er det ny episode karer Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) \Dette er det mest jævligste, frustrerende, idotiske, overaskene som EVER HAPPEND! "hi im lee, i want my baby back now" "i know i hated joe 100% but i love him 100% now" SKAM! Og eg snakka om juleballet til TomHel! driter vell jeg i, jeg trodde siden du så gårsdagens episode at du refererte til lee.. Ja, og om noen uker er hun tilbake: "I can't keep him anymore, or else my boyfriend will leave me"! No doubt! Men hu kan glemme og få Joe siden de allerede har fått godkjennt han på papiret selv om de har han midlertidig kommer de til og få han full ut. Men HAA kommer 100% sikkert til og si sånn "since she`s the motha.. she gets the full rights and custity! Endret 9. desember 2008 av Plizket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, og om noen uker er hun tilbake: "I can't keep him anymore, or else my boyfriend will leave me"! No doubt! Men hu kan glemme og få Joe siden de allerede har fått godkjennt han på papiret selv om de har han midlertidig kommer de til og få han full ut. Oh really? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eller bare totalt feil gjetta Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eller bare totalt feil gjetta You got that right! Trodde lissom at når man får sitt første barn, klamrer man seg til deg men her var det: "jeg vill ha joe, jeg gir han aldri opp" "å hei lee! værsågod her er han!" Mens idiotiske kim i dag: Hu har forandra seg mye! (veldig mye på 2 uker ja :!, er nok best og overlate barnet til hu ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trodde lissom at når man får sitt første barn, klamrer man seg til deg men her var det:"jeg vill ha joe, jeg gir han aldri opp" "å hei lee! værsågod her er han!" Nå var det vel ikke helt sånn vel. Uansett hadde de tapt den saken. Mye dritt for enda mer dritt Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Trodde lissom at når man får sitt første barn, klamrer man seg til deg men her var det:"jeg vill ha joe, jeg gir han aldri opp" "å hei lee! værsågod her er han!" Nå var det vel ikke helt sånn vel. Uansett hadde de tapt den saken. Mye dritt for enda mer dritt Ikke rart dere skrev i fortiden "nå er jeg lei av og se LIKET lee" :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 En ting jeg la merke til under mandagens episode da Tony og Alf ringte og sa at de hadde funnet Kims bil. Etter at Brad hadde snakket i telefonen, sa han at Tony og Alf hadde funnet bilen til Kim en times kjøring unna kirken. Det jeg lurer på er hvordan de greide å komme tilbake på to minutter da bilen til Kim var en time unna? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Brad ringte ikke til Alf og co før de var nesten kommet tilbake.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men siden de nesten var tilbake, hadde det nok gått to timer. Hva var det folka i kirken gjorde der to timer (kanskje mer også) før bryllupet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I morgen bør det skje noe spennende siden det er nest siste episode! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rocco er nok ferdig når han møter Johnny senere. Hvor typisk er det ikke at han står rett utenfor og hører? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I morgen bør det skje noe spennende siden det er nest siste episode! hva mener du med nest siste episode? før helga eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Før juleferien. () Endret 10. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå