Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Faen, jeg henger litt etter :p

Litt? :p

Nei, ikke litt! Jeg hadde nettopp fiska fram findressen og gjort med klar til pynting så sier mamma at juleballet er neste tirsdag... :thumbdown:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAAH!!!

Dritbra!

Dette er det morsomste som har skjedd i forbindelse med H&A ever....

Dette er det mest jævligste, frustrerende, idotiske, overaskene som EVER HAPPEND! :thumbdown:

"hi im lee, i want my baby back now" "i know i hated joe 100% but i love him 100% now"

SKAM! :mad:

Lenke til kommentar
\

Dette er det mest jævligste, frustrerende, idotiske, overaskene som EVER HAPPEND! :thumbdown:

"hi im lee, i want my baby back now" "i know i hated joe 100% but i love him 100% now"

SKAM! :mad:

Og eg snakka om juleballet til TomHel!

driter vell jeg i, jeg trodde siden du så gårsdagens episode at du refererte til lee.. :nei:

Ja, og om noen uker er hun tilbake: "I can't keep him anymore, or else my boyfriend will leave me"! :realmad:

No doubt!

Men hu kan glemme og få Joe siden de allerede har fått godkjennt han på papiret selv om de har han midlertidig kommer de til og få han full ut.

Men HAA kommer 100% sikkert til og si sånn "since she`s the motha.. she gets the full rights and custity! :mad:

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Ja, og om noen uker er hun tilbake: "I can't keep him anymore, or else my boyfriend will leave me"! :realmad:

No doubt!

Men hu kan glemme og få Joe siden de allerede har fått godkjennt han på papiret selv om de har han midlertidig kommer de til og få han full ut.

Oh really? :p

Lenke til kommentar
Eller bare totalt feil gjetta :p

You got that right! :tease:

Trodde lissom at når man får sitt første barn, klamrer man seg til deg men her var det:

"jeg vill ha joe, jeg gir han aldri opp" "å hei lee! værsågod her er han!"

Mens idiotiske kim i dag: Hu har forandra seg mye! (veldig mye på 2 uker ja :!:),

er nok best og overlate barnet til hu ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Trodde lissom at når man får sitt første barn, klamrer man seg til deg men her var det:

"jeg vill ha joe, jeg gir han aldri opp" "å hei lee! værsågod her er han!"

Nå var det vel ikke helt sånn vel. Uansett hadde de tapt den saken. Mye dritt for enda mer dritt

Ikke rart dere skrev i fortiden "nå er jeg lei av og se LIKET lee" :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

En ting jeg la merke til under mandagens episode da Tony og Alf ringte og sa at de hadde funnet Kims bil. Etter at Brad hadde snakket i telefonen, sa han at Tony og Alf hadde funnet bilen til Kim en times kjøring unna kirken. Det jeg lurer på er hvordan de greide å komme tilbake på to minutter da bilen til Kim var en time unna?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...