Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fy faen, nå har hun tenkt å ødelegge for Kim og Rachel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gleder meg til neste uke Tror foressten at alle skjønner innholdet i spoileren nå latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gleder meg til neste uke Det er ikke noe Home and Away neste uke. Tror foressten at alle skjønner innholdet i spoileren nå latias Tror nok de fleste skjønte det når Lee kom. Hun har ikke akkurat så mye å gjøre hjemme hos Kim/Rachel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hun kunne jo komme for å ha trekant? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hun kunne jo komme for å ha trekant? Jepp, det tror jeg også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ÅÅ! Eg lurte egentlig bare på kem d var hehehe Men bryr meg ikke så mye om spoilers i H&A! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hun kunne jo komme for å ha trekant? Jepp, det tror jeg også. Det var det du mente med "ødelegge for Kim og Rachel", ødelegge bryllupsnatta? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, det var ikke det jeg mente. Jeg mente så klart at hun har tenkt å ta tilbake Joe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Brunkrem og vaselin, så er hun klar Hvorfor ikke H&A neste uke? Juleferie? Så jeg nettopp sesongavslutningen uten å vite det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hvorfor ikke H&A neste uke? Juleferie? Jepp. Så jeg nettopp sesongavslutningen uten å vite det? Du er altså klar over at det er mandag i dag, eller? Du har jo fire episoder igjen. Endret 8. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faen, jeg henger litt etter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fillern, fikk bare sett litt i dag, fikk ikke med meg slutten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ka så skjedde da Stine? Skiftet tv'en kanal??? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, jævla telefonen ringte og jeg måtte ta den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jenter og telefon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hun er gutt da:P Haha, pass deg nå Raste. Ellers blir det deng Det var mamma som ringte, man må jo ta telefonen når mamma ringer. Skal se reprisen nuh, kom jeg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Faen, jeg henger litt etter Litt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Deng ja...Pryl, bank etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå