Latias Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Okay, hvilken idiot setter bilnøklene sine på bakhjulet? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 folk fra summer bay xD Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg fikk endelig sett i dag, wooo Lenke til kommentar
lknight Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) folk fra summer bay xD buuurn! surfet litt på YT etter H&A-klipp.. vanskelig å holde seg unna alle fristende spoilers, men det går nå greit, vil eg sei. har ikke sett noen nevneverdige så langt.. MEN.. eg fant noe interessant som iallefall ikke er spoiler! sjekk ut det som starter @ 3:00 ! der ser dere NOE interessant, vil jeg tro.. når jeg ser 'Heath Ledger', ventet jeg bare "you know how i got these scars?!" eller "WHY SO SERIOUS?!".. anbefales! inneholder ingen spoiler, faktisk: enjoy Endret 3. desember 2008 av lknight Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Her kan dere lese masse spoilers! Spennende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bra at Rocco sier i fra til politiet, men jeg tror faktisk at Ash hjelper Johnny. Har blitt overbevist av det Morag har sagt, så jeg blir ikke overrasket om det virkelig er sant. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Rocco + Jhonny spoiler: Rocco dør! Jonnys navn er nevnt i de episodene som går i australia nå, så han forsvinner nok ikke med det første.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er du sikker på at Rocco dør, og ikke er "out of town" eller noe? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er du sikker på at Rocco dør, og ikke er "out of town" eller noe? Ja, det er sant. Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En ting er sikkert, H&A folka kan ikke scener der kjøring foregår. Der f.eks sjåføren sitter med begge hender på rattet og vingler frem og tilbake samtidig som lyden fra motoren gir tydelig tegn om at et girskifte foregår, og nei, det er ikke automat. Slike enkle ting ødelegger lett en episode for min del... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ang Rocco spoiler: lurer på om Ric ikke er skyldig? det var et "uhell" tror jeg. fordi Ric skal i fengsel om ikke så veldig lenge. kommer tilbake da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Morsom episode. Om jeg er i Australia en gang, skal jeg kjøre til Summer Bay og finne en stripper ved navn Bambi. Dæven altså Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så hun kan stjele verdisakene dine? Blir bare litt dumt når bilen stopper. Tipper Rachel tror Kim har fått kalde føtter og avlyser bryllupet fordi Brad ïkke tørr å si at han mistet ringene Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så hun kan stjele verdisakene dine? De gjemmer jeg unna. Er selvfølgelig klar over at hu er en lommetyv og da har jeg ikke verdisaker på meg. Ikke så vanskelig å tenke ut det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så hun kan stjele verdisakene dine? De gjemmer jeg unna. Er selvfølgelig klar over at hu er en lommetyv og da har jeg ikke verdisaker på meg. Ikke så vanskelig å tenke ut det. Tror ikke du hadde hatt så mye å frykte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kun fem episoder igjen av denne sesongen. Året har gått fort! Så typisk at bilen til Kim stopper da. Gleder meg til den siste uka allerede! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Å SHIT SHIT SHIT!!! Håper Kim rekker det ellers så gå livet mitt i grus!!!! For en vannvittig cliffhanger i dagens ep Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ka var det med hu Lee som kom på døra i slutten? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hun har blitt dumpa, og bestemmer seg for å ta tilbake barnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå