Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er det jeg liker med Home and Away. Det er aldri stille der, alltid noe som skjer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Uansett hvor dumt det er Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Samme her Selv om det er nesten to uker siden jeg så det sist Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er ikke så lett å komme inn i serien igjen hvis man ikke har sett på to uker. Med en gang den ene saken blir løst, er det jo kommet opp noe nytt. For to uker siden hadde jo ikke Lee kommet inn i serien, og nå har Rachel og Kim planer om å adoptere Joe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sant at det er vanskelig å komme inn i serien om man ikke har sett på en stund, H&H er ikke det samme som Days of our lives Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 På en måte ja. Men det er ofte sånn at hvis du ser en episode og ikke har sett på lenge også er det en spennende slutt så vil du gjerne se hva som skjer, og vips er du inne igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Eg gleder meg til Martha får på kjeften sin...."mimimi han er uskyldig.."eg stoler på han" ÅÅÅÅRHHHHH :wallbash: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er garantert ikke så enkelt som at Ash samarbeider med Johnny! Undercover greier på gang! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Martha er i grunn litt irriterende bare syt og klag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, fy faen...er så naiv at eg får ONDT Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jack kunne ikke bare ta noe han kunne dytte pilleboksen ned med nei, måtte reise seg og falle. Martha tviler på Ash, men etter hun har snakket med han har hun plustelig mer tillitt til han enn noen gang^^ Endret 26. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rar musikk i bakgrunn da Jack falt. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Martha er i grunn litt irriterende bare syt og klag. Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske. morag har eg digga sia første stund da! hun er bare super-burner deluxe da. passer henne bra det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Martha er i grunn litt irriterende bare syt og klag. Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske. Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
lknight Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Martha er i grunn litt irriterende bare syt og klag. Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske. Hva får deg til å tro det? det passer så godt også så jeg et klipp av henne hvor hun overreagerte på noe tull. fulgte med ett av de dvd'ene til H&A.. men men, rollefiguren passer henne utmerket iallefall! irriterende er hun også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Håper Cassie flytter ut av SB! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Håper Cassie flytter ut av SB! Tviler. Så forskrekket ansiktet hennes da han fortalte om den nye jobben? Utrolig typisk hun uttrykk når hun er bekymret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Men hun har ikke mange venner i SB, så blir ikke overrasket om hun forsvinner. Endret 28. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
lknight Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 tror hun flytter ut, men jeg baaare venter på at macca skal klikke igjen å fike til cassie. vil bli overrasket om ikke det skjer. rehab og sånt gikk AAALTFOR fort. såppas realistisk må det da vel være..? men hvis det blir slutt mellom de, så er det vel sikkert at hun flytter ut av SB? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 såppas realistisk må det da vel være..? Den skjønte eg ikke....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå