Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martha er i grunn litt irriterende :roll: bare syt og klag.

Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske.

morag har eg digga sia første stund da! hun er bare super-burner deluxe da. passer henne bra det. :)

Lenke til kommentar

Bare 1 ting å si på det: WOMEN! -_- Latterlige greier.. og det verste av alt, så tror jeg at martha er sånn på ordentlig også... passer så djevelsk bra det. irriterende kvinnemenneske.

Hva får deg til å tro det?

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro det?

det passer så godt også så jeg et klipp av henne hvor hun overreagerte på noe tull. fulgte med ett av de dvd'ene til H&A.. men men, rollefiguren passer henne utmerket iallefall! ;) irriterende er hun også...

Lenke til kommentar

tror hun flytter ut, men jeg baaare venter på at macca skal klikke igjen å fike til cassie. vil bli overrasket om ikke det skjer. rehab og sånt gikk AAALTFOR fort. såppas realistisk må det da vel være..? men hvis det blir slutt mellom de, så er det vel sikkert at hun flytter ut av SB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...