Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Likte hvordan Brad snakket med Johnny på slutten av episoden. Tror faktisk at Johnny ble redd der. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Likte hvordan Brad snakket med Johnny på slutten av episoden. Tror faktisk at Johnny ble redd der. Syntes nesten var litt teit at han ble redd, Johnny skulle heller bare kommet med et skjevt glis syntes jeg. Ellers er det jo nesten akkurat som saken med Kim, alle beviser peker mot Brad, og vitner har sett han true Brad, men ingen har sett Johnny true Brad og politifolka er like naive som vanlig... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lurer egentlig på noe. Hvordan fant Johnny ut hvem Rocco hadde solgt dopet til på skolen? Rocco sa jo ikke det selv til Johnny... Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror Johnny planla det i fra begynnelsen av. Var vel han(gjengen) som tipset politiet om narkotikasalg på skolen. Og han hadde sikkert presset/betalt den eleven til å kjøpe av Rocco og for å holde tyst til å begynne med. Til de fikk plantet bevis på Brad, så kunne eleven innrømme at det var Brad som pushet. Det tror jeg... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tror Brad blir sur når han finner ut at den lille "ungen" Kunne satt en stopper for allt det. Men igjen. Rocco er en idiot. Han tjener ingenting på Johnny. Hjelper han Brad ved og hjelpe og tyste o.s.v, så kan han slutte og gjøre de ærendene han ikke har særlig lyst til. NEI! nå må jeg ikke leve meg inn i serien igjen. Vi bare nyter underholdningen fra nå av.. Damn! lett og involvere seg i HAA. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Rocco er bare redd for broren sin, det hadde jeg også vært, han er jo ikke stabil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lukter jeg revenge fra Brad eller? Han herper sikkert motorsykkelen til Johnny eller noe. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Lukter jeg revenge fra Brad eller? Han herper sikkert motorsykkelen til Johnny eller noe. Er jeg blind eller har Johnny virkelig en usynlig motorsykkel? Trodde han hadde Mitsubishi Lancer EVO /// jeg Han Johnny er utrolig slimete! Skjønner nesten ikke at politiet gjør mer for han enn for Brad! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tss, det begynner å bli litt sent Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ash har nok noe han ikke har sagt. Tror han var innblandet i den saken likevel. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Husker jeg feil eller ligner Ash veldig på en annen politimann Martha var sammen med som viste seg å være en psyko fyr? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Cory eller hva han het? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Stemmer ja. Hmm, fant ingen bilder av han.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror Corey var lignet litt mer pakkis-alike. Eller vertfall sånn halveis midtøsten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Martha liker visst å være sammen med politimenn. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 han corey var jo asiater Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Æsj, fikk ikke sett i dag Huske reprise, huske reprise.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes TV2 (Zebra) burde vise alle episodene fra uka i helga. Det er jo ikke alltid at alle får sett alle episodene, og H&A er jo tross alt bedre enn alle de lame programmene som blir vist på TV2 i helga. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 sant men dere kan jo se episodene på youtube og da episoden fra idag låg vist ikke ute på youtube Mandag 17 november: 4311. Episoden ligger på YouTube. Part 1: Part 2: Tirsdag 18 november: 4312. Episoden ligger på YouTube. Part 1: Part 2: Onsdag 19 november: 4313. Episoden ligger på YouTube. Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=BJJqyMgpOdw Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=wni63XzDMWE Torsdag 20 november: 4314. Episoden ligger ikke på YouTube. Fredag 21 november: 4315. Episoden ligger ikke på YouTube. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vi kan lage Facebook gruppe: "Send Home And Away på TV2 Zebra i helgene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå