andre3028 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Beth er veldig mot forholdet mellom Ric og Mattie, siden hun er redd det samme skal skje som skjedde med henne (fikk barn tidlig og mistet mye av friheten). Peter flytter inn hos Amanda så hun skal passe på at han ikke tar flere piller, siden bare hun vet at han er misbruker. Ash og Martha begynner å date.Bryan (husker ikk navnet) og Sally inrømmer at de har følelser for hverandre. Jack og en sykepleier blir stadig bedre kjent... Brad heter han ^^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvorfor kaller alle Brad for Bryan? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvorfor kaller alle Brad for Bryan? Er bare jeg og Sally, har vanskelig for å huske navnet hans Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Uventet og spennende avslutning i dag Lenke til kommentar
Durdai Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Uventet og spennende avslutning i dag hvilken episode ble vist i dag?? Jeg får bare sett en dag i uka nå Sure saker!!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) 4312 ble vist i dag. Du kan følge med på youtube selv om kvalieten er så som så.. Så en episode til, klarte ikke å vente velkommen til forumwet btw. Endret 17. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Durdai Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 4312 ble vist i dag. Du kan følge med på youtube selv om kvalieten er så som så..Så en episode til, klarte ikke å vente velkommen til forumwet btw. Takk for det Jeg har vært inne og lest en del her før, men jeg fant ut at jeg fikk registrere meg så jeg kan delta jeg oxo. EEEEeeeeeeelsker home and away Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Blir spennende å se om Johnny blir tatt nå. Idioten har da laget nok trøbbel i byen... Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Johnny blir nok tatt ja... Spørsmålet er bare når, kan virke som det ligger litt frem i tid (episoder) ettersom det virker som Johnny og gjengen har noen planer på gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Uventet og spennende avslutning i dag Du mener Amanda som tar på lampa, og faller fem meter bakover? Blir ikke overrasket om det er Peter som redder henne. Hvor typisk hadde ikke det vært? Endret 17. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Uventet og spennende avslutning i dag Du mener Amanda som tar på lampa, og faller fem meter bakover? Blir ikke overrasket om det er Peter som redder henne. Hvor typisk hadde ikke det vært? Ja, det ville være typisk. Men Dan er jo på vei dit, så det kan være mulig at han finner hun eller Macca. Spenningen her er jo hvilken skade hun har tatt, kanskje i verste(beste?) fall død? Edit: Ble noen saftige leifer.. Endret 17. november 2008 av Camaro Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sikkert Dan som finner ho. Men har en ekkel følelse av at Amanda og Peter blir ilag, så blir forholdet mellom Drew og Peter ødelagt, så har amanda klart å ødelagt 2 foreldreforhold.! men, det er bare det eg tipper Johnny og gjengen blir vel en stund til ja, de snakker jo om noe stort hele tiden, husker ikke om det var et svært ran de snakka om at de skulle utføre. Jaja , håper Rocco blir kvitt de sånn at han kan slippe å gjøre dumme ting og heller bli snill gutt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Brad blir tatt for å selge dop, selv om han ikke hadde noe med det å gjøre. Synes egentlig at Rocco burde gå til politiet, slik at Johnny kan leve bak bur... Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjenner jeg begynner å bli irritert på Johnny og gjengen. Håper Rocco tar til fornuft snart... Amanda kunne bare ha fortsatt i bevissløs tilstand en stund til Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som vet hvilken episode vi har kommet til nå? skal se noen på jutub Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som vet hvilken episode vi har kommet til nå? skal se noen på jutub 4313 ble vel sendt i dag på tv2. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 faen amanda irriterer meg no først dan, så drew og nå peter. jaja, håper rocco tar til fornuft snart å sladrer på johnny og de sånn at han kan bli snill gutt og slippe å stjele fra sally osv Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 faen amanda irriterer meg no først dan, så drew og nå peter. jaja, håper rocco tar til fornuft snart å sladrer på johnny og de sånn at han kan bli snill gutt og slippe å stjele fra sally osv Jeg syns Rocco er en idiot som i det hele tatt gidder!! Gå rundt for broren sin nå og samle ting som gjør kun nytte for Johnny!! og på toppen av kaka, så ser vi nå at gjengen skal ta "hevn" på Rocco fordi han quitta i gjengen ved og sladre på han og da blir det hardt og løsrive seg og fortelle sannheten fordi INGEN kommer og tru han uansett! :!: For en kønt, hadde jeg vært Rocco så hadde Johnny vært i fengselet LANGT-tidligere Men husk at serien må jo lage det slik ellers er det ikke serlig mye spennende, men det lager jo kritikk og raseri. Men det får det heller bare bli! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men husk at serien må jo lage det slik ellers er det ikke serlig mye spennende, men det lager jo kritikk og raseri. Men det får det heller bare bli! *phew* Godt du oppklarte det! Trodde det var sånn eg! Ikke bare på H&A! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå