Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Beth er veldig mot forholdet mellom Ric og Mattie, siden hun er redd det samme skal skje som skjedde med henne (fikk barn tidlig og mistet mye av friheten). Peter flytter inn hos Amanda så hun skal passe på at han ikke tar flere piller, siden bare hun vet at han er misbruker. Ash og Martha begynner å date.

Bryan (husker ikk navnet) og Sally inrømmer at de har følelser for hverandre. Jack og en sykepleier blir stadig bedre kjent...

Brad heter han :p ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4312 ble vist i dag. Du kan følge med på youtube selv om kvalieten er så som så..

Så en episode til, klarte ikke å vente :p

velkommen til forumwet btw.

Takk for det :) Jeg har vært inne og lest en del her før, men jeg fant ut at jeg fikk registrere meg så jeg kan delta jeg oxo. EEEEeeeeeeelsker home and away :)

Lenke til kommentar
Uventet og spennende avslutning i dag :yes:

Du mener Amanda som tar på lampa, og faller fem meter bakover? :p

Blir ikke overrasket om det er Peter som redder henne. Hvor typisk hadde ikke det vært?

Ja, det ville være typisk. Men Dan er jo på vei dit, så det kan være mulig at han finner hun eller Macca.

Spenningen her er jo hvilken skade hun har tatt, kanskje i verste(beste?) fall død?

Edit: Ble noen saftige leifer..

Endret av Camaro
Lenke til kommentar

Sikkert Dan som finner ho. Men har en ekkel følelse av at Amanda og Peter blir ilag, så blir forholdet mellom Drew og Peter ødelagt, så har amanda klart å ødelagt 2 foreldreforhold.! men, det er bare det eg tipper :p

Johnny og gjengen blir vel en stund til ja, de snakker jo om noe stort hele tiden, husker ikke om det var et svært ran de snakka om at de skulle utføre. Jaja , håper Rocco blir kvitt de sånn at han kan slippe å gjøre dumme ting og heller bli snill gutt :)

Lenke til kommentar
faen amanda irriterer meg no :p først dan, så drew og nå peter.

jaja, håper rocco tar til fornuft snart å sladrer på johnny og de sånn at han kan bli snill gutt og slippe å stjele fra sally osv

Jeg syns Rocco er en idiot som i det hele tatt gidder!!

Gå rundt for broren sin nå og samle ting som gjør kun nytte for Johnny!!

og på toppen av kaka, så ser vi nå at gjengen skal ta "hevn" på Rocco fordi han quitta i gjengen ved og sladre på han og da blir det hardt og løsrive seg og fortelle sannheten fordi INGEN kommer og tru han uansett! :!:

For en kønt, hadde jeg vært Rocco så hadde Johnny vært i fengselet LANGT-tidligere :D

Men husk at serien må jo lage det slik ellers er det ikke serlig mye spennende, men det lager jo kritikk og raseri. Men det får det heller bare bli! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...