bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hu derre Sam kommer til og bli med fram i serien en god stund. En ny epoke har begynnt i HAA Sam skal bli kona til Jack, og så skal hu i fengsel fordi Jack finner ut hu drepte den første mannen sin, men så blir Martha og Jack helt til sist sammen igjen.. Denne gangen for evig og alltid, og bare helt skjønnt, og lovely! Takk skal du faen meg ha Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du kunne vel ha satt ALT i spoiler eller Plizket? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Plizket strikes again.... Tror egentlig ikke han/hun vet helt sikkert hvordan spoiler funker, eller hva en spoiler egentlig er.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Likte hva Drew skrev på bilen til Amanda i gårsdagens episode! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Likte hva Drew skrev på bilen til Amanda i gårsdagens episode! Syntes synd på Amanda jeg Og Drew tror han skal få ros siden det var på Amandas bil.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hun fortjente egentlig det. Nå håper jeg bare at hun har forandret seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Drew er en drittunge "hun fortjente det" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har ikke fått fulgt med så mye i det siste jeg, prøve huske reprisen på mandag, like vanskelig hver gang. Stakkars meg Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hu derre Sam kommer til og bli med fram i serien en god stund. En ny epoke har begynnt i HAA Sam skal bli kona til Jack, og så skal hu i fengsel fordi Jack finner ut hu drepte den første mannen sin, men så blir Martha og Jack helt til sist sammen igjen.. Denne gangen for evig og alltid, og bare helt skjønnt, og lovely! Takk skal du faen meg ha Vær så jævla god! Men det at hu er med i serien fremover skal da ikke spoiles, for da jeg spurte deg om det samme om han Rocco skal være med i serien fremover, skrev du ikke i spoiler at "når noen flytter inn hos sally er det fordi de skal bli værende lenge" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg klarer meg nok, jeg er svak for spoilere desverre Det med at når folk flytter inn hos Sally blir de, var jo bare noe jeg tenker/tror Endret 15. november 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Når NOEN flytter inn ja...Sa ikke hvem Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når NOEN flytter inn ja...Sa ikke hvem Jo da sa han faktisk at Rocco flytter inn til Sally er det i god tid fremover Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda? Rocco har kommet fast inn i serien. De fleste som flytter inn hos Sally kommer for å bli... Wrong Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda? Rocco har kommet fast inn i serien. De fleste som flytter inn hos Sally kommer for å bli... Wrong Ok, jeg husker ikke hva som noen skrev flere dager siden heller da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Så ikke skriv om det da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ELLER check out facts before opening breadbox Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ingen som gidder å opdatere meg på hva som har skjedd den siste uken?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Beth er veldig mot forholdet mellom Ric og Mattie, siden hun er redd det samme skal skje som skjedde med henne (fikk barn tidlig og mistet mye av friheten). Peter flytter inn hos Amanda så hun skal passe på at han ikke tar flere piller, siden bare hun vet at han er misbruker. Ash og Martha begynner å date. Bryan (husker ikk navnet) og Sally inrømmer at de har følelser for hverandre. Jack og en sykepleier blir stadig bedre kjent... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ELLER check out facts before opening breadbox Breadbox^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå