Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Liket Lee er tilbake. Hater henne... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Liket Lee er tilbake. Hater henne... ja faen, ho irriterer meg, no kommer ho sikkert til å ødelegge for belle og lucas Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Liker ikke Belle noe særlig heller, så det går bra. Men gidder ikke å ha hun bleke tullingen i serien. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Liket Lee er tilbake. Hater henne... ja faen, ho irriterer meg, no kommer ho sikkert til å ødelegge for belle og lucas Ånei, for alle har ikke vært sammen med hverandre i den serien Hadde en hatt klamydia i SB så hadde det gått maks ÈN uke så hadde alle hatt det. Endret 7. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er jeg den eneste som hverken liker Lucas, Belle eller Lee? Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er jeg den eneste som hverken liker Lucas, Belle eller Lee? Legg til Mathilda og jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er jeg den eneste som hverken liker Lucas, Belle eller Lee? Lucas var kul før, men liker han ikke så mye lenger... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Lucas var kul før, men liker han ikke så mye lenger... Hvorfor ikke? Han sutrer litt mye kanskje, men.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Men gidder ikke å ha hun bleke tullingen i serien. Du får ringe dem og be de ta henne ut da, vet du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tror ikke det hjelper. Vi ligger jo to år bak dem. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er jeg den eneste som hverken liker Lucas, Belle eller Lee? Legg til Mathilda og jeg er helt enig. Ney! Mathilda er hawt pews! Mæn! australienerne må ha det godt i senga ass Men jeg lurer på hva macca har driti seg ut i nå. På telefonen i amandas hus så sa han "ja jeg tar jobben" cassie kommer inn "w00t was th4t?" og han bare "næy, bare en annen som måtte si nei til jobben" :!: wtf? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 De ble jo enige om at han skulle ta jobben, så du ikke det? Har heller ikke noe i mot hverken Mathilda eller Lucas... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er jeg den eneste som hverken liker Lucas, Belle eller Lee? Legg til Mathilda og jeg er helt enig. Ney! Mathilda er hawt pews! Mæn! australienerne må ha det godt i senga ass Men jeg lurer på hva macca har driti seg ut i nå. På telefonen i amandas hus så sa han "ja jeg tar jobben" cassie kommer inn "w00t was th4t?" og han bare "næy, bare en annen som måtte si nei til jobben" :!: wtf? Når vi er inne på hawt pews; Marthapewzen min Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Amanda pewzen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Moraq pewsen Plizket sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Håper ingen ble støtt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Neida, Moraq er en finfin dame det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 1. Hayley 2. Amanda 3. Martha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå