Raste Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke noe ifølge TV-Guiden til Sesam. Er interresert i å høre mere om dem virkelig sender episoder på TV3/VS4? Det hadde vært flott :=) Sier du at VS4 (viasat 4) og tv3 også sender home and away? :!: Nei, men Iknight. LES! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 1. stk google = NZ står vel for New Zealand... Men gadd ikke lese noe på siden, fordi er redd det er spoilers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Meg også. Om du kjenner han på "Et Rikere Norge" med over 10k kanaler så finner du den sikkert Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Savner flere fra H&H, eks Tasha, Rob, Flynn osv. Snart blir det flere også Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 savner blode hayley, scott og flynn mest... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg savner Jesse fordi han alltid holdt action i gang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er det ingen som savner Josh West? Jeg hatet han i serien, men han var en kul skuespiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vote for Josh West back! Er Jesse i fengsel? Kan ikke si jeg har fulgt med tidligere, begynte når det var som mest spennende med Zoe og noe Ser ca to episoder i uken, så jeg holder meg såvidt oppdatert. Uaksomt drap, eller uskyldig morder? Var ikke han kjæreste med Leah før? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hmmmm.... Er sikker på at eg la inn et innlegg om Rocco her for litt siden?? Er det bare fjernet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 I går ettermiddag? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ja...... Skrev at Rocco er på god vei til å bli prototypen på en i H&A! Slem, slem, snill, superslem, supersnill! Kanskje en eller annen trodde det var spoilers! hahahaha! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ja...... Skrev at Rocco er på god vei til å bli prototypen på en i H&A! Slem, slem, snill, superslem, supersnill! Kanskje en eller annen trodde det var spoilers! hahahaha! ja. nå kan du godt roe deg ned ett par hakk ellers blir det storeslem vet du Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) ? Du er rar Plizket! Tror faktisk ikke eg skjønner mer enn 1/10 av innleggene dine i denne tråden! Endret 7. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Noen som husker "gamle" Flynn? Når han hadde det lange håret. Husker hvor irretert jeg var da de byttet skuespillere, men må si at jeg ble glad i han nye Flynn også Og det byttet av Hayley var idiotisk, må jeg si. Endret 7. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jepp, det var noe med gamle hayley Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Begynner å bli lei av det bleke trynet til Lee... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så absolutt. Tenkte bare "faaaen" når jeg så hun satt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå