Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda?

Han bråkmakeren som har begynt på skolen i summer bay. Sally vil veldig gjerne hjelpe han, mens Bryan fram til nå har vært veldig skeptisk til han... Vi har sett litt til han og det ser ut til at det kommer til å skje mye rundt han den neste tiden...

 

Edit: tre raske svar der ja :p Mitt er mest utfyllende :whistle:

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda?

Han bråkmakeren som har begynt på skolen i summer bay. Sally vil veldig gjerne hjelpe han, mens Bryan fram til nå har vært veldig skeptisk til han... Vi har sett litt til han og det ser ut til at det kommer til å skje mye rundt han den neste tiden...

Du mener Brad, ikke sant? :p

Lenke til kommentar
Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda?

Han bråkmakeren som har begynt på skolen i summer bay. Sally vil veldig gjerne hjelpe han, mens Bryan fram til nå har vært veldig skeptisk til han... Vi har sett litt til han og det ser ut til at det kommer til å skje mye rundt han den neste tiden...

Du mener Brad, ikke sant? :p

 

haha. både han og oversetteren skrev navnet hans som "Bryan", faktisk. :D og når sant skal sies, så sa jo Sally også Bryan istedenfor Brad i går... :D

 

glad at jeg har sett dagens episode da jeg uansett ville gått glipp av den pga jobb

 

noen flere her som gjenkjenner broren til gangster-Rocco? han var med i en annen australsk dramaserie for mange, mange år siden; Heartbreak High. der hadde han rollen som Drazic. en pøbelgutt så det holder. der var også faren til Kim med OG Leah, faktisk.. wow hun var pen da, syns jeg! :D ikke at hun er noe stygg nå heller da.. :)

Lenke til kommentar
Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda?

Han bråkmakeren som har begynt på skolen i summer bay. Sally vil veldig gjerne hjelpe han, mens Bryan fram til nå har vært veldig skeptisk til han... Vi har sett litt til han og det ser ut til at det kommer til å skje mye rundt han den neste tiden...

Du mener Brad, ikke sant? :p

Så veldig feil ut da jeg skrev det^^

Lenke til kommentar
Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda?

Betyr det at rocco er på vei inn i serien i fast rolle? eller bare en annen "one-time-money-job"? :ermm:

 

Som hu dere Tara. med en gang hu ga seg og forklarte seg, så vi aldri mer igjen til hu. Derre husker kanskje scenen der Tara åpnet seg da for Rachel.

 

Han rocco duden virker normal og naturlig og spennende, han er rett og slett grei. Serien lager det morro nå ved og presse gutten til og gjøre ting han ikke har lyst til! :w00t:

 

1 Ting som dere sikkert har lagt merke til, at den intro videoen er bortevekk.

Med navnsetting og, 3d person-fremvisning, med den "you know we belong thogetter" sangen.

Hvorfor det? Nå begynner bare serien med at bølger bruser opp mot sanden.

Skulle ønske det ikke var sånn, for da vet vi om noen nye virkelig blir i serien en stund, og vi ser hvem som er ute.

 

Den "gængen" var jo rett og slett morsom inne på Irene`s diner da :!:

Tulla med ho så jeg lo meg så sykt rett ut på sofa`en i dag :!:

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Rocco er det han nye som vi ikke har sett særlig til enda?

Betyr det at rocco er på vei inn i serien i fast rolle? eller bare en annen "one-time-money-job"? :ermm:

 

Som hu dere Tara. med en gang hu ga seg og forklarte seg, så vi aldri mer igjen til hu. Derre husker kanskje scenen der Tara åpnet seg da for Rachel.

 

Han rocco duden virker normal og naturlig og spennende, han er rett og slett grei. Serien lager det morro nå ved og presse gutten til og gjøre ting han ikke har lyst til! :w00t:

 

1 Ting som dere sikkert har lagt merke til, at den intro videoen er bortevekk.

Med navnsetting og, 3d person-fremvisning, med den "you know we belong thogetter" sangen.

Hvorfor det? Nå begynner bare serien med at bølger bruser opp mot sanden.

Skulle ønske det ikke var sånn, for da vet vi om noen nye virkelig blir i serien en stund, og vi ser hvem som er ute.

 

Den "gængen" var jo rett og slett morsom inne på Irene`s diner da :!:

Tulla med ho så jeg lo meg så sykt rett ut på sofa`en i dag :!:

 

 

Rocco har kommet fast inn i serien.

 

 

Haha, husker Tara. Hun var latterlig god til å lyve! :p

Synd hun ikke ble med lenger. Selv om hun var en dritsekk, var det kult å ha henne i serien. :p

Lenke til kommentar
Angels Eye: da hadde det ikje vært lett å følge med laget ditt lenger?? ;)

 

noen av dere som bruker å følge med på H&A på tv3/VS4 da?? la plutselig merke til at de sender H&A i helgene... har ikke blitt å sjekke programinfo enda, men men.. nogen som veit?

Sender de? Når klokka? Hvilken episode er de på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...