Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst så glad jeg ble når Dan bare tilga Peter :)

 

Er lite vits i og gå rundt og surmule når du egentlig har fått tilbake broren din ;)

 

Hvem var han "BRAD" duden igjen? :blush:

Husker navnet men ikke noe mer. Hjelp.

Rektoren på Summer Bay High. Gift med Emily som døde for noen uker siden. God venn av Sally. Broren til Rachel Armstrong.

 

Mer? :p

Lenke til kommentar

haha. jeg liker at 80% av brukerne i denne tråden er fotballsupportere.. :D viser bare hvilken folk som ser på slike serier.. men men, lov det såh ;)

 

har ikke sett noe til han nordmannen enda.. vet at det skal være en nordmann med i serien nå som har Ash komt til Bayen... hva het han igjen.. Erik? Eirik? Eric? Egil? Noe på E iallefall. jaja.. ser han sikkert i de kommende episodene

Lenke til kommentar
..og hva skjedde i dag? mannfolket har fått seg nytt ps3 spill, så jeg får ikke sett tv på noen dager :!:

Cassie blir spurt om hun kan hjelpe Rocco med skoleoppgaver. Sally hører at Rocco ikke har et ordentlig sted å bo, derfor vil hun at Rocco skal flytte hjem hos henne. Brad begynner å like Rocco.

Amanda ligger på sofaen hjemme og drikker seg full. Macca ber henne holde seg unna Drew, ellers kan hun komme i større problemer. Amanda sier at hun ikke kan komme i større problemer enn det hun allerede er. Hun sier at hun har mistet alle hun er glad i, og det er kun Drew som bryr seg om henne.

Amanda ser at Drew har sendt henne en melding der det står at de må snakke. Amanda drar til Drew, og de snakker med hverandre. Akkurat i det de skal kysse, kommer Peter inn døra og spør hva som skjer. Peter ber Amanda om å pelle seg ut av huset. Peter sier at Amanda er stor nok til å være moren til Drew, og at han ikke burde være sammen med en sånn dame.

Peter drar til Amanda, og han klikker på henne. Etter å ha kjeftet litt på Amanda, ber Macca han om å forlate huset.

Episoden ender med at Rocco møter storerbroren sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...