Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra episode i dag. Hvilken sesong og episode var det i dag? Tror jeg laster ned morgendagens episode.

 

mhm. helt enig. er derfor eg sitter å ser på dagens episode igjen så eg kan hoppe direkte på på morgendagens samt onsdagens episode (skal uansett være på jobb den tiden, så ja...) :D hoho. men ja, SÅ bra var den, syns nå eg.

Lenke til kommentar
Jeg sa jo at Dan fikk seg en skikkelig smell når Peter kom tilbake :!:

Se på trynet hans da! :thumbup:

 

Men nå som Gillen er død, betyr det at ingen kommer til og hevne seg på Peter? :innocent:

 

Syns synd på Peter, men nå blir det sikkert sånn at alle hater han fordi "hvordan kunne du gjøre dette mot oss" og så videre. OMG :ph34r:

 

Ja OMG! LOL.

 

Tror vel de fleste visste/vet at når man forventer at en person er død, men plutselig ser personen komme etter så, så langt tid så vil jo man få "hva faen/forvirret"-fjeset. Så skjønner ikke helt det med "jeg sa jo at dan fikk seg en sikkelig smell.." var det noen som sa imot? ;p

Lenke til kommentar

"I de fleste kulturer omfatter incest-begrepet seksuell omgang mellom søsken, og mellom personer i rett oppstigende og nedstigende linje, det vil si mellom foreldre og barn eller mellom besteforeldre og barnebarn, og så videre.

 

Barneombudet har på sine hjemmesider definert incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn, en definisjon som også omfatter ste- og adoptivforeldre. Å ha seksuell omgang med mindreårige er også et seksuelt overgrep.

 

Så om noen har seksuell omgang med storebroren sin så er dette incest. Skulle dette gjelde deg eller noen andre i din nære krets, så oppfordrer jeg deg til å enten ta kontakt med oss i Klara klok igjen for å utdype dette, eller at du snakker med noen voksne du har tillit til ,; foreldrene dine, helsesøster eller en lærer."

 

 

tatt fra random klara-klok spørsmål.. lål. Så ja det er ulovlig ifølge norske lover ; )

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Litt rart at omtrent alle de unge der har vært sammen..

 

Belle og Lucas

Belle og Ric

Ric og Cassie

Macca og Cassie

Mattie og Lucas

Mattie og Ric

 

:ermm:

Cassie og Drew

Lucas og Cassie

Ric og Lucas :!:

 

neida, bare tenkte de to øverste har ikke vært sammen så ikke "de alle" ungene har vært sammen nei.. ;)

 

Men najs list. Burde oppdatere den skikkelig så kan vi se ossen det har gått med alle parene i summer bay. Hadde vært gøy igrunn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...