Jefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra episode i dag. Hvilken sesong og episode var det i dag? Tror jeg laster ned morgendagens episode. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra episode i dag. Hvilken sesong og episode var det i dag? Tror jeg laster ned morgendagens episode. mhm. helt enig. er derfor eg sitter å ser på dagens episode igjen så eg kan hoppe direkte på på morgendagens samt onsdagens episode (skal uansett være på jobb den tiden, så ja...) hoho. men ja, SÅ bra var den, syns nå eg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sa jo at Dan fikk seg en skikkelig smell når Peter kom tilbake :!: Se på trynet hans da! Men nå som Gillen er død, betyr det at ingen kommer til og hevne seg på Peter? Syns synd på Peter, men nå blir det sikkert sånn at alle hater han fordi "hvordan kunne du gjøre dette mot oss" og så videre. OMG Lenke til kommentar
lknight Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ja, og det ligger vel i kortene at amanda kommer å rote seg borti det her før eller siden, og da vet vi jo hva som kommer til å skje med tanke på reaksjonene til resten av Bay... -_- men ja, du verden så deilig å se reaksjonen til Bay-folket! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bra episode i dag. Hvilken sesong og episode var det i dag? Tror jeg laster ned morgendagens episode. Sesong 19, episode 4297. Gleder meg til å se hvordan SB reagerer. Kult å ha Peter tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Spennende episode idag. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Litt rart at omtrent alle de unge der har vært sammen.. Belle og Lucas Belle og Ric Ric og Cassie Macca og Cassie Mattie og Lucas Mattie og Ric Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sa jo at Dan fikk seg en skikkelig smell når Peter kom tilbake :!: Se på trynet hans da! Men nå som Gillen er død, betyr det at ingen kommer til og hevne seg på Peter? Syns synd på Peter, men nå blir det sikkert sånn at alle hater han fordi "hvordan kunne du gjøre dette mot oss" og så videre. OMG Ja OMG! LOL. Tror vel de fleste visste/vet at når man forventer at en person er død, men plutselig ser personen komme etter så, så langt tid så vil jo man få "hva faen/forvirret"-fjeset. Så skjønner ikke helt det med "jeg sa jo at dan fikk seg en sikkelig smell.." var det noen som sa imot? ;p Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sesong 19, episode 4297. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Drew og Belle.... De er stesøsken. Kan egentlig stesøsken bli sammen? Har egentlig ikke noe peiling på det. Sesong 19, episode 4297. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) "I de fleste kulturer omfatter incest-begrepet seksuell omgang mellom søsken, og mellom personer i rett oppstigende og nedstigende linje, det vil si mellom foreldre og barn eller mellom besteforeldre og barnebarn, og så videre. Barneombudet har på sine hjemmesider definert incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn, en definisjon som også omfatter ste- og adoptivforeldre. Å ha seksuell omgang med mindreårige er også et seksuelt overgrep. Så om noen har seksuell omgang med storebroren sin så er dette incest. Skulle dette gjelde deg eller noen andre i din nære krets, så oppfordrer jeg deg til å enten ta kontakt med oss i Klara klok igjen for å utdype dette, eller at du snakker med noen voksne du har tillit til ,; foreldrene dine, helsesøster eller en lærer." tatt fra random klara-klok spørsmål.. lål. Så ja det er ulovlig ifølge norske lover ; ) Endret 27. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Oi, fort svar. Så det vil si at de ikke kan være sammen? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Nå vet ikke jeg hvordan australia's lover er, men jeg går ut ifra det mtp at hverken dan eller amanda har sagt noe om det "its wrong for you two to have a relationship togheter when you are..", kanskje i demmes verden, ;p men æ vet it. Endret 27. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Litt rart at omtrent alle de unge der har vært sammen.. Belle og Lucas Belle og Ric Ric og Cassie Macca og Cassie Mattie og Lucas Mattie og Ric Cassie og Drew Lucas og Cassie Ric og Lucas :!: neida, bare tenkte de to øverste har ikke vært sammen så ikke "de alle" ungene har vært sammen nei.. Men najs list. Burde oppdatere den skikkelig så kan vi se ossen det har gått med alle parene i summer bay. Hadde vært gøy igrunn Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Burde oppdatere den skikkelig så kan vi se ossen det har gått med alle parene i summer bay. Hadde vært gøy igrunn Skikkelig god fredagsunderholdning! Føler eg kunne brukt helga på å lage en skikkelig sånn liste! Bare fordi det er gøy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Visst du søker på play.com tror jeg du finner en dvd som heter "H&A The Romances", eller noe slikt. Vertfall "The Weddings". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Oi, Martha har ligget med Ash, vennen til vennen til Jack. Godt å se at Peter og Dan er venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trodde ikke de skulle bli venner så fort Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Oi, Martha har ligget med Ash, vennen til vennen til Jack. Godt å se at Peter og Dan er venner. Har de ligget sammen da? Er det 100% sikkert? Endret 28. oktober 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå