Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 nei dakar hadde ikke reagert så bra jeg heller trur jeg.. ikke så ille kanskje men.. han er jo verdens beste kjæreste da=)=) på tv så klart :!: han og tasha er verdens skjønneste par!! Lenke til kommentar
HomeAndAway Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Nei men heldigvis så gikk det bra med han, og han fann tilbake til Tasha Blir mye spennende med de to i fremtiden Så er han så god venn med alle, lurer på om det er noen han er uvenn med?? Hmm, lurer på om han ikke er helt begeistret for Ric, det var jo hans sprøyte, desverre:( Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 jeg tror de 2 har skværa opp.. har ikke sett eller hørt noe annet ihvertfall.. ja blir mye greier mellom de 2 opp igjennom.. men de holder sammen=) de er ment 2 be gruer meg så innmari til de slutter i serien så episoden der de gifter seg igår da.. skjønne azzå! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 jeg tror de 2 har skværa opp.. har ikke sett eller hørt noe annet ihvertfall..ja blir mye greier mellom de 2 opp igjennom.. men de holder sammen=) de er ment 2 be gruer meg så innmari til de slutter i serien så episoden der de gifter seg igår da.. skjønne azzå! 8585075[/snapback] Hvem er det som slutter i serien ? Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 robbie og tasha.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Gidd å spoile oss så jævlig da! Ikke alle som har sett de nyeste episodene.. Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 beklager!! trudde de fleste visste det.. har blitt skrivd om her tidligere.. overlever zoe?? var en eller annen som skreiv det her tidligere idag.. de sa jo idag at de fant liket hennes i bygningen.. Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Det var jeg som sa at Eve Jackobsen overlever.. Liket di fant var den EKTE Zoe McCallister Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 å.. beklager.. misforsto=) men eve overlever?? de sa jo at de fant liket av henne inni den bygningen?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) å.. beklager.. misforsto=)men eve overlever?? de sa jo at de fant liket av henne inni den bygningen?? 8588568[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare tull tenker jeg, hun kommer tilbake i serien i 2006 året på tv2 tror jeg det var... Endret 11. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Hmm...litt rot der. Men det viktige (eller DUMME ) er at Eve overlever og kommer tilbake senere i serien. Da har hun også en medhjelper som vi ikke får vite hvem er før noe trist skjer Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 å nei hva skjer?? har det noe med beth å gjøre?? Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 nei, det har ikke noe med beth å gjøre...enda det har noe å gjøre med alle egentli, spesielt Martha (barnebarnet til Alf) og en som ikke er kommet med enda Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 nå er jeg innmari nysgjerrig... har lest innmari mye om hva som skjr fremover,men har ikke hørt noe om dette.. Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Det som skjer er at *Spoiler* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Martha skal gifte seg med en som heter Jack og midt i festen kommer Eve med medhjelperen Tracey, som er politi og egentli på Peters lag, men har lurt han. Så blir det eksplosjon der Eve og Tracey dør og Jack blir alvorli skadet, det samme blir Peter og adoptiv broren til Martha, Macca Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Håper ikke det oppstår forvirring, men jeg er registrert med to brukernavn trodde ikke det første funket, så jeg laget en til. Så funker begge to dumme meg. Jeg er registrert som HomeAndAway også. Nå blir det kanskje ikke så mye forvirring fremover, hviss jeg bruker begge to Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 åssen får du til sånn spoiler?? trur jeg må ha det,for det var noen som blei sinna på meg igår for at jeg skreiv for mye :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Har sett Home and Away på Tv2 i ganske mange år, men de siste 2-3 årene har det daffet av. Synd at de sender det så tidlig på dag. Er på jobb da:( Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 det er jeg helt enig i.. syns de kunne sendt det senere.. Lenke til kommentar
NorskaJento Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 åssen får du til sånn spoiler??trur jeg må ha det,for det var noen som blei sinna på meg igår for at jeg skreiv for mye :!: 8590324[/snapback] Du trykker på "SKJUL" knappen før du skriver det som skal skjulest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå