Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom: EVGA nForce 680i SLI...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

begge hovedkortene har store bios problemmer. viss du går litt inn på hjemme sidene til de 2 . så kan du lese litt om alle de forskjellige barnesykdommen til 680i. og de er ikke få nei.. men trur nokk du får mere for pengene med et evga kort. mitt striker extreme holdt 1 uke ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har Evga-kortet og er stor fornøyd. Har alldri hatt problemer med det og det er stabilt som et fjell. Kunne ikke gjort et bedre kjøp. BIOS-problemene som alle snakker om fikses garantert i kommende oppdateringer, selv om jeg aldri har merket noe til de såkalte problemene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt EVGA sitt og Abit IN9.. Får Asus Striker om noen dager håper jeg.

Både EVGA og Abit since 680i kort har EVIG mye problemer.. Som nevnt tidligere i tråden, bare google litt og sjekk selv. Det eneste problemet jeg hadde med EVGA var at jeg mistet kontakt med RAID'et mitt hele tiden, noe som forårsaker bluescreens og lockups. (Dette fortsatte etter BIOS "fix"en.) Abit kortet hadde ikke like mye problemer med SATA RAID'er selv om det heller ikke her funket smertefritt. Til gjengjeld hadde det problemer med stabiliteten generelt, 4 RAM brikker f.eks var bare å glemme.. Kortet ble også ufattelig varmt rundt PMW'ene.. (Opp mot 150 grader på max load med en quad core.. Til tross for at jeg satte inn to ekstra vifter.)

EDIT:

Glemte nesten svare jeg. Hittil virker EVGA kortet som den beste dealen økonomisk sett. Det er kun marginale forskjeller på kortene ellers, og om du ikke skal kjøre RAID funket iaf EVGA kortet mitt prikkfritt.

Endret av uberowo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...