Gå til innhold

Windows - Forsinket skriving mislyktes

Anbefalte innlegg

utennavnab9.jpg

Har akuratt formatert med en ny S-ATA-harddisk, har nå 2 stk. S-ATA disker i maskinen. Men nå etter jeg har gjort det kan jeg ikke dra/overføre mange og/eller store filer til den gamle disken, uten at jeg ikke får feilmeldingen som du ser øverst. Når dette skjer låser pcen seg på en måte, ting går treigt, og jeg må bruke svenskeknappen for å få slått av pcen.

Noen som har vært borti dette eller vet hvordan det kan fikses? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme feil... Oppsettet mitt er to SATA2 disker til lagring og en SATA disk for system. Får "forsinket skriving mislykkes" ved behandling av data på begge SATA2 diskene. SATA disken fungerer som vanlig. Har søkt litt på nettet (delayed write failed) og funnet en del løsninger og workarounds. Problemet er at disse løsningene tilsynelatende bare fungerer for noen, og ikke for alle... For min PC har ingen fungert. Gjør et google søk på delayed write failed så finner du raskt noen tips du kan prøve.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
utennavnab9.jpg

Har akuratt formatert med en ny S-ATA-harddisk, har nå 2 stk. S-ATA disker i maskinen. Men nå etter jeg har gjort det kan jeg ikke dra/overføre mange og/eller store filer til den gamle disken, uten at jeg ikke får feilmeldingen som du ser øverst. Når dette skjer låser pcen seg på en måte, ting går treigt, og jeg må bruke svenskeknappen for å få slått av pcen.

Noen som har vært borti dette eller vet hvordan det kan fikses? :)

7893083[/snapback]

Hei, sliter også med samme problem! fant du en løsning? har du lyst å dele den med meg? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...