tness Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hallo..Jeg skal ha ny vifte, pga den jeg har er jeg ikke fornøyd med, 60'C i romtemp. er høyt synes no jeg, kanskje andre synes det er okey, men en kald prosessor er en god prosessor er no min oppfattning... Så derfor lurer jeg på hvilken vifte jeg skal kjøpe.. Ikke vannavkjølning.. T... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 hva med denne. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=CNPS5005CU der kan du også regulere hastigheten på vifta så du slipper bråk. du må ha et hovedkort med 4 hull rundt cpuèn også. Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Du kan ta en kikk her: http://www.hardocp.com/reviews/cooling/roundup1101/. Vet ikke om alt er til salgs i Norge, men de fleste er vel det tror jeg :smile: Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 det du leter etter er swiftech mcx462b eller mc462! desidert den beste kjøleren noen gang lagd (luft kjøler) :smile:. kjøp også litt artic silver, da får du temp på 25C uklokka ... Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg har selv en XP 1600 og har det rund 40 - 45 grader ved full belstning. Kjølinga er en Thermalright SK 6 med en 60x60x38mm vifte på 7 volt. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Hvis du trenger ny kjøler har jeg tre verstinger til salgs (avhengig av hvor mye/lite støy du vil ha) - Alpha PAL8045 /m Papst 80mm vifte og rheostat, koster 700 kr hos MP - Zalman CNPS5005-CU, /m 60mm vifte og rheostat, ubrukt, koster 400 kr hos MP - Kanie Hedgehog 294M, ren kobberkjøler, fåes ikke i Norge /m Melco vifte. Poster her fordi du ikke oppga mailadresse :smile: Skal du kjøpe nytt anbefaler jeg deg Alpha'n eller Kanie Hedgehog TypeW hvis du har tilgang på den :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå