Dr.Peedee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er det noen grunn til å velge HDMI uten HD-DVD ? 7899226[/snapback] Ja. 1. HDMI hjernevaskede får enda et argument mindre mot 360. 2. Hvis du kjøper HD DVD drevet ALIKEVEL senere da... så skal du kunne kjøre 1080p via HDMI til en 1080p kapabel TV. Det forsåvidt fint fordi selv om man kan kjøre 1080p på HD DVD via VGA, så er det ikke alle TV'er og projektorer som kan ta imot 1080p via VGA. Og - man kan kjøre True HD lyd ut via HDMI'n også. 3. Mindre kabelstyr - holder med en. Lyd og bilde i samme. 4. En del synes bildet blir skarpere med HDMI. 5. Oppskalering av vanlig sd dvd video kan overføres via HDMI. Det går ikke med komponent (pga restriksjoner tror jeg). Og ikke alle er fornøyd med VGA (som tillater oppskalering) pga blassere farger. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Blir vel noen fordeler for spill også? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lite spørsmål ang. HDMI. Er det ikke fryktelig upraktisk å ha lyd og bilde i samme kabel hvis man bruker en reciever (noe jeg regner med at folk gjør)? Da må man jo ha to HDMI kabler? Eks. En fra PS3 til TV for å få bilde. En fra TVen til recevieren for å få surround. Stemmer dette eller har jeg misforstått hele konseptet? Lenke til kommentar
sageman Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) du kan da kjøre hdmi fra avspiller inn på reciver og hdmi fra reciver til tv, så det blir to ja. Trenger som regel ikke hdmi for lyden, om ikke du er ute etter hd-lyd, så du kan like godt kjøre hdmi direkte til tv og en optisk til reciver. Endret 8. februar 2007 av Mo0nH0wL Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 stiller et OFT spm her jeg. Skal kanskje kjøpe en brukt xbox nå... Man kan bruke sin egen account som man har opprettet på et tidligere punkt på en annen maskin, på den nye brukte maskinen? Man må ikke bruke accounten til den forrige eieren? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Man kan bruke sin egen account som man har opprettet på et tidligere punkt på en annen maskin, på den nye brukte maskinen? Jepp Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) stiller et OFT spm her jeg. Skal kanskje kjøpe en brukt xbox nå... Man kan bruke sin egen account som man har opprettet på et tidligere punkt på en annen maskin, på den nye brukte maskinen? Man må ikke bruke accounten til den forrige eieren? 7903324[/snapback] Du kan bruke din gamle konto/gamertag. Lett er det også, det er en eget valg for "recover gamertag". Edit : antok at du mente X360 Endret 8. februar 2007 av savitri Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ja=) takk for svar=) Blir nok 360 på plass her "igjen" neste uke med gow og lost planet=), siden PS3 er så svindyr. Bedre å kjøpe den brødboksen til jul eller noe= P. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det kan faktisk være noe i disse ryktene. MS avkrefter det ikke i alle fall. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) dyre priser :!: Betalte selv 500kr for xbox360 min...brukt 2 mnd ca hehehe! Var en som var desperat etter penger + la inn ny firmware på dvd spilleren,som neppe går på dei nye HD DVD spillerene. blir nok muligheter for større HD i gamle versjonen også,når xboxen blir hacket i fremtiden engang! Edit: post 888 Endret 9. februar 2007 av galaxee Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det kan faktisk være noe i disse ryktene. MS avkrefter det ikke i alle fall. 7903615[/snapback] Ja, kanskje det er noe i det Blir vel litt vanskelig for PS3 da tenker ja Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå vil alle Xbox-fanboys påstå at 6000+ ikke lenger er for mye for en kosoll 7893119[/snapback] High-Five! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå vil alle Xbox-fanboys påstå at 6000+ ikke lenger er for mye for en kosoll 7893119[/snapback] Hvor har du fått den prisen fra? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 sikkert fra rassen Nei har ikke peiling hvor han fikk den fra. Tipper den nye xbox 360'en vil ligge på ca 4000 kr. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Om den nye X360 blir å koste PS3 pris blir ikke jeg å kjøpe den, 6k er 6k uansett hvilken konsoll det er og det er ikke noe jeg betaler for en konsoll. Nå har jeg dog heldigvis valget og kan velge mellom gammal X360 og ny X360, når den tiden kommer at den nye kommer i butikken. Takk GUD for at enkelte selskap gir deg valg muligheter Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk GUD for at enkelte selskap gir deg valg muligheter 7905318[/snapback] Jepp, tydelig at GUD er Xbox fan Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Prisene på den 'gamle' premium pakka er det samme i australia som i norge. Hvorfor skulle ikke prisene på den nye også være det? Jeg tipper elkjøp vil selge den nye for 3495,- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk GUD for at enkelte selskap gir deg valg muligheter 7905318[/snapback] Jepp, tydelig at GUD er Xbox fan 7905369[/snapback] Spelte GeOW med han igår kveld så Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Når vil den nye xboxen eventuelt komme hit? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://digital.no.msn.com/data/article.asp...umentid=2890844 Står om den på MSN.com og April står det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå