LucarioX Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Høres bra ut dette om 120GB hardisken blir solgt separat. Kunne også vært digg med en stille box som ikke bråker så mye Men det blir vel for dyrt så jeg håper på en større harddisk du kan kjøpe Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 I Australia koster en 60 GB PS3 1000 dollar forresten......... 750 dollar er ikke så verst da 7893784[/snapback] Så det kan virke som microsoft har tenkt å legge seg prismessig konkurransedyktig mot 60 giggern til sony da. Litt fler humper i veien for ps3 da, hvis folk går for ny modell 360. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) I Australia koster en 60 GB PS3 1000 dollar forresten......... 750 dollar er ikke så verst da 7893784[/snapback] Så det kan virke som microsoft har tenkt å legge seg prismessig konkurransedyktig mot 60 giggern til sony da. Litt fler humper i veien for ps3 da, hvis folk går for ny modell 360. 7893858[/snapback] Det burde de nok gjøre. De må friste med bedre pris enn PS3 har Endret 7. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det noe MS ikke er så er det idioter når det gjelder Markedsføring. 7893250[/snapback] *Kremt* http://video.google.com/videoplay?docid=4313772690011721857 *host* Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det noe MS ikke er så er det idioter når det gjelder Markedsføring. 7893250[/snapback] *Kremt* http://video.google.com/videoplay?docid=4313772690011721857 *host* 7893942[/snapback] Du er klar over at det er faktisk Microsoft selv som har laget videoen? Synes selv at videoen er morsom, og synes også MS skal ha kudos for å faktisk gjøre narr av seg selv. Link til kilde Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Selvfølgelig er jeg klar over det - selv om videoen er både morsom og svært bra laget, så var de svært så seriøse mht innholdet de formidler. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det noe MS ikke er så er det idioter når det gjelder Markedsføring. 7893250[/snapback] *Kremt* http://video.google.com/videoplay?docid=4313772690011721857 *host* 7893942[/snapback] Hva har dette med MS markedsførings evner å gjøre? For det første er det ikke et reelt produkt. For det andre har Microsoft og Apple to helt forskjellige måter og pressentere produktene sine på, Apple skal ha en clean moderne look, mens Microsoft skal ha en veldig familievennlig look. Videoen er jo helt irrellevant i forhold til hva de virkelig pressenterer. Bare se på X360 boksen, Vista boksen. Lekkert grafisk Design. De har riktig nok mer produkt info på boksene sine en Apple, men er det virkelig så forstyrrende? Selv synes jeg det er ganske ok, greit og se hva som faktisk er i boksen uten måtte spørre. Tilbake til markedsføring har de ganske peiling. Bare se på X360, der lanserte de til riktig tid iforhold til hva Sony og Nintendo gjorde, ikke fordi de kunne, men fordi de forstod det var riktig. Ble nesten litt overraska over at det gikk an og argumentere med et slikt video argument som virkelig ikke har noe hold til virkeligheten. Uten engang tenke på at Apple og Microsoft kjører to helt forskjellige profiler. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Selvfølgelig er jeg klar over det - selv om videoen er både morsom og svært bra laget, så var de svært så seriøse mht innholdet de formidler. 7894069[/snapback] Hva du snakker om? Videoen var ment som : quoted "It was an internal-only video clip commissioned by our packaging [team] to humorously highlight the challenges we have faced RE: packaging and to educate marketers here about the pitfalls of packaging/branding." Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det eneste det betyr for meg er enda en konsoll i samlingen min:) Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er dette endeleg ei faktum no? Kan iallefall huske to gongar då liknande ting har vorte hevda sant på dette forumet, og det blei avkrefta av microsoft. Men det er surt å mangle HDMI for dei som allereie har 360, det vil eg påstå. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det ikke litt teit å si at MS svindler penger ut av kjøpere bare fordi de kommer med en ny og bedre versjon? Jo, det er det. 7893778[/snapback] Enig, samme gjorde de med PS2, DS, Gameboy serien osv. Bromlexl: :!: 7893841[/snapback] Kanskje vi får se en PS3 "brødfjøl" edition om noen år Kanskje det blir en slik Xbox på meg om prisen og stasjet stemmer overens, en Xbox blir det på meg før eller senere, til og med PS3 med tiden. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Det er surt å mangle HDMI for dei som allereie har 360, det vil eg påstå. 7894265[/snapback] Hvorfor er det så surt? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Salt, salt....og mere salt! Dette her er rykter delxue. En kilde som visstnok skal ha sagt til en butikkjede at det skal komme en svart X360 med HDMI og 120 disk? Lukter bogus lang, lang vei. Og ryktet blir egentlig ikke forsterket eller mer sant fordi X360 Fanboy skriver om det, snarere tvertom....basert på en del av artiklene der så vil jeg si at siden ser ut til å være drevet av mindre modne mennesker med heller fraværende kildekritikk. Men det var en digresjon. Inntil Microsoft kommer med en skikkelig uttallelse om dette, hvis og når det i det hele tatt skjer, så tror jeg man kan kan strø ganske mye salt her. For det er svært lite å basere fakta på, og svært mye "OMFG OUR SUPER SECRET SOURCE" osv over det hele. Antagelig for å få litt mer trafikk til siden. Når alt dette er sagt....en svart X360 med HDMI og mye større disk høres interessant ut. Sammen med HD-DVD addon og IPTV senere i år kunne konsollen bli et ganske komplett mediesenter. Endret 7. februar 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Venter paa noe offisielt eg. Pr. idag klarer eg med utmerket med den boksen eg har. Men tar den kvelden og om eg skulla hamnye penger for haand,saa faar vi se. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er surt å mangle HDMI for dei som allereie har 360, det vil eg påstå. 7894265[/snapback] Hvorfor er det så surt? 7894280[/snapback] Fordi du ikkje har HDMI, mens dei som kjøper den essensielt same konsollen som deg i april (OM rykta er sanne), får det med på kjøpet, og kan bruke HDMI på alle 360-spel for betre bilete og lyd. Men det er jo eigentleg du som bestemmer om det er surt. Kan jo hende du berre er glad på vegne av dei som kjøper 360 og får med seg dette, mens du ikkje har det. Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er jo omtrent like surt som at de som kjøpte PGR3 for lenge siden ikke fikk med FF ratt. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Det er surt å mangle HDMI for dei som allereie har 360, det vil eg påstå. 7894265[/snapback] Hvorfor er det så surt? 7894280[/snapback] Fordi du ikkje har HDMI, mens dei som kjøper den essensielt same konsollen som deg i april (OM rykta er sanne), får det med på kjøpet, og kan bruke HDMI på alle 360-spel for betre bilete og lyd. Men det er jo eigentleg du som bestemmer om det er surt. Kan jo hende du berre er glad på vegne av dei som kjøper 360 og får med seg dette, mens du ikkje har det. 7894425[/snapback] Er det bevist at HDMI gir bedre bilde og lyd? Kanskje bedre bilde, men ikke bedre lyd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ein ting er sikkert,HDMI hjelper paa alt kabelrotet >P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 HDMI er et ikke tema for meg, siden jeg har PJ og en surround forsterker ved siden av... så HDMI har ikke noe og si for meg... Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror mange er i den båten ja. HDMI er ikke noe være eller ikke være for folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå