Gå til innhold

Ny X360 i April med 120GB og HDMI

Straffa

Anbefalte innlegg

MS sikter kanskje til nye kunder og ikke de som har konsollen fra før av

Spørs om den blir billigere enn PS3, men skulle det vise seg at den blir det så vil de nok fiske inn noen kunder på den :)

7893470[/snapback]

Vil tro at de som har drøyd så lenge med å kjøpe xbox velger en billigere utgave. Så denne nye er nok kun til for å suge mer penger ut av blodfansen.

Evt skrinlegger de versjonen uten HD, og gir valget mellom 20GB og 120GB versjonene.

7893490[/snapback]

ikke umulig det. Det dummeste MS gjorde var å la folk velge en uten HDD.

7893510[/snapback]

Nei, den er der for casual gamers. Når Halo 3/GTA4/Fifa/Madden kan spilles på en maskin som da kanskje bare koster 199 dollar skal jeg love deg at core 360 ikke vil være særlig dum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs om den blir billigere enn PS3, men skulle det vise seg at den blir det så vil de nok fiske inn noen kunder på den :)

7893470[/snapback]

Vil tro at de som har drøyd så lenge med å kjøpe xbox velger en billigere utgave. Så denne nye er nok kun til for å suge mer penger ut av blodfansen.

Evt skrinlegger de versjonen uten HD, og gir valget mellom 20GB og 120GB versjonene.

7893490[/snapback]

7893510[/snapback]

Nei, den er der for casual gamers. Når Halo 3/GTA4/Fifa/Madden kan spilles på en maskin som da kanskje bare koster 199 dollar skal jeg love deg at core 360 ikke vil være særlig dum.

7893545[/snapback]

Det jeg mener er at utviklerne ikke har samme mulighet til å lage spill som er helt avhengig av hdd-cache. Hvis alle maskinene hadde hatt hdd hadde de ikke hatt det problemet. Prisen hadde ikke trengt å vært så mye dyrere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Forøvrig blir jeg bare mer og mer overbevist om at dette ryktet er bare tullball. Ingen andre plasser som i det hele tatt nevner dette.

7893558[/snapback]

ikke si sånn da... blir lei meg.. :cry:

Lenke til kommentar

7893470[/snapback]

7893490[/snapback]

7893510[/snapback]

7893545[/snapback]

Det jeg mener er at utviklerne ikke har samme mulighet til å lage spill som er helt avhengig av hdd-cache. Hvis alle maskinene hadde hatt hdd hadde de ikke hatt det problemet. Prisen hadde ikke trengt å vært så mye dyrere.

7893575[/snapback]

Så godt som ingen spill bruker HD'en uansett. Det lærte MS med forrige Xbox. De spurte utviklere om de ville ha mer ram eller integrert HD. Alle valgte mer ram.

Streaming fra disc er hva alle bruker uansett. Saint's Row og Oblivion funker jo greit uten harddisk det.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som reagerer på dette ? Snakk om å svinde folk for penger. Skal dere kjøpe ENDA en Xbox360 for ekstra funksjoner ? :O Kjøp en PS3 heller, så slipper dere å oppgradere hele tiden.  :thumbup:

7893436[/snapback]

7893470[/snapback]

Tror nok det er mest de som ikke har konsoll fra før av som er aktuelle kjøpere først og fremst ja. Men jeg skjønner Avean kommer til å kjøpe begge ps3 utgavene, siden sony svindler folk for pengene ved å ha to utgaver (foreløpig) :nei: Tafatt argument.

Lenke til kommentar

Tviler på dette ryktet er sant. Microsoft har allerede vært ute å avkreftet rykte om en ny xbox med hdmi etter den videoen på youtube. Men det kan være sant at det kommer ut en svart xbox med et nyt dvd drev og en ny harddisk som kan kjøpes separat

Lenke til kommentar
Tviler på dette ryktet er sant. Microsoft har allerede vært ute å avkreftet rykte om en ny xbox med hdmi etter den videoen på youtube. Men det kan være sant at det kommer ut en svart xbox med et nyt dvd drev og en ny harddisk som kan kjøpes separat

7893722[/snapback]

De avkreftet ikke at det vil komme en versjon med HDMI, de sa det var kun et "eksperiment," og at ikke alle ekspirimenter skal i produkjson. Høres ikke særlig usannsynlig ut at MS vil kline litt til for å utfordre PS3 lanseringen.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt teit å si at MS svindler penger ut av kjøpere bare fordi de kommer med en ny og bedre versjon? Jo, det er det.

Anyway, dette er good news bare det stemmer. Hadde vært fint å fått en offisiell bekreftelse.

EDIT. Leifeskriv

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Du kan enten kjøpe dyr xbox eller dyr ps. eller billig xbox uten HDMI (å venligst fortell meg at den nye boksen og får optisk  utgang på lyd.....skamme seg. PS2 hadde til og med det)

Sikter du til X360?

Den har "optisk lyd" ;)

Kjører det selv...

Håper den komer i hvit, ettersom jeg synes boksen passer best som hvit.

Kommer til å kjøpe den pga 1. Støyen 2. Harddisken 3. HDMI

Harddisken kommer sikkert i løssalg også, men blir sikkert billigere å kjøpe "alt-i-en", pluss at jeg HATER ting som bråker, selv om jeg egentlig ikke synes den bråker så hører jeg den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...