Gå til innhold

Ny X360 i April med 120GB og HDMI

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jo dette ett rykte. Men uansett MS er vel idioter i markedsføring. Kommer det en oppgradert modell så bør den ha med HD-DVD spilleren og 120GB disk. Det er vel nesten en selvfølge at de selger ikke en 360 med 120GB fore 150 dollar mer eller?

7893195[/snapback]

Er det noe MS ikke er så er det idioter når det gjelder Markedsføring. Skjønner ikke helt hvorfor Xbox må ha med en HD-Dvd spiller i en av deres konsoller når de ikke har spill på hd dvder. De satser jo på og være det billigere HD motpartiet til PS3. Noe det virkelig er.

Lenke til kommentar
Er det ikke litt dårlig gjort av MS å lansere enda en konsoll når mange har gått til innkjøp av den gamle?

7893237[/snapback]

Hvis du tror jeg kjøper den nye boxen bare fordi det kommer en ny, så er jeg redd du kommer til å få en stygg overraskelse :!: Men sikkert fint for microsoft om alle tenkte som deg. Ny box... må kjøpe ny box...

Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer så er det totalt idiotisk av MS. Det er kun noen få som trenger mer enn dagens 360.

Det eneste dette vil gjøre er åg i folk et intrykk av at 360 koster da omtrent det samme som en PS3. De dreper pris-fordelen de har.

Hjelper ikke at de har billigere modeller, folk vil se til den dyreste. Akkurat som ingen ser til 500 dollar PS3'en eller core 360.

Lenke til kommentar
Er det ikke litt dårlig gjort av MS å lansere enda en konsoll når mange har gått til innkjøp av den gamle?

7893237[/snapback]

Hvis du tror jeg kjøper den nye boxen bare fordi det kommer en ny, så er jeg redd du kommer til å få en stygg overraskelse :!: Men sikkert fint for microsoft om alle tenkte som deg. Ny box... må kjøpe ny box...

7893261[/snapback]

Enig, det jeg kommer til og kjøpe er nok HDDen vist den kommer for salg, og det er jeg 99,99% sikker på.

Og selvsagt svarte kontrollere :yes:

Lenke til kommentar
Nå er jo dette ett rykte. Men uansett MS er vel idioter i markedsføring. Kommer det en oppgradert modell så bør den ha med HD-DVD spilleren og 120GB disk. Det er vel nesten en selvfølge at de selger ikke en 360 med 120GB fore 150 dollar mer eller?

7893195[/snapback]

Er det noe MS ikke er så er det idioter når det gjelder Markedsføring. Skjønner ikke helt hvorfor Xbox må ha med en HD-Dvd spiller i en av deres konsoller når de ikke har spill på hd dvder. De satser jo på og være det billigere HD motpartiet til PS3. Noe det virkelig er.

7893250[/snapback]

Det jeg mener er at når prisen vil lande midt mellom PS3 20GB og PS3 60GB så er jeg nesten sikker på at hvis den kommer til den prisen vil HD-DVD spilleren følge med

Men som sagt tidligere ingenting er bekrefta enda.

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Er det ikke litt dårlig gjort av MS å lansere enda en konsoll når mange har gått til innkjøp av den gamle? Skal dem tyne enda mere penger ut av xbox fansen.

Hehe ps3 er ikke så dyrt nå lengre. Go ps3!  :p

7893237[/snapback]

man har jo ihverfall et valg her da, en billig åog en som kanskje blir litt dyrere, istedefor å svi av 6000 med en gang :hrm:

7893253[/snapback]

Hmm, lurer på om ikke PS3 skulle komme i en billigere versjon også? :hmm:

7893277[/snapback]

Som er ca 500-1000 kr billigere ja kanskje, men man må likevell ut med 5000-5500, nå er jo ikke denne prisen satt i Norge enda så det er litt fortidlig å si.

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at når prisen vil lande midt mellom PS3 20GB og PS3 60GB så er jeg nesten sikker på at hvis den kommer til den prisen vil HD-DVD spilleren følge med

Men som sagt tidligere ingenting er bekrefta enda.

Midt i mellom? siste jeg hørte var at PS3 20gb vil anntagelig lande på ca 5000. Denne xboxen ligger på rundt 4000. Ser ikke midt i mellom eller hvorfor en HD Dvd skal være med i denne prisen

Lenke til kommentar

Glad jeg kjøpte boxen ved lansering. Hadde angret meg gul og grønn hvis jeg nettopp hadde kjøpt xbox 360.

Venter til både denne versjonen av xbox 360 og PS3 blir litt billigere. Det er tross alt spillene som står i sentrum og så lenge min maskin klarer å spille dem av i fin HD oppløsning så blåser jeg i resten. (dog det hadde vært moro med en litt mer stillegående DVD-spiller) :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

enseste grunden til at vi får en 120GB HD, er fordi MS vill snart starte med IPTV på 360, det sier seg selv at man ikke kan drive med det på en 20gb Hd.

format krigen er ikke over enda så det ville vært slevmord av MS og selge den nye med HD-DVD internt (da hadde den blitt unødvendig dyrere også)

den er svart med svarte kontroller... hærlig!

det er sikkert den nye DVD spilleren i den, så den blir mye mye stillere.

dette blir kjøp ja... får lure en kamerat til og kjøpe den gamle 360 min..

skulle ha hatt HD-DVD`n i svart og men... ja ja.. det får gå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
enseste grunden til at vi får en 120GB HD, er fordi MS vill snart starte med IPTV på 360, det sier seg selv at man ikke kan drive med det på en 20gb Hd.

Trodde IPTV var streaming jeg

7893347[/snapback]

jo da men du kan også taopp tv... det tar litt plass..

Lenke til kommentar

7893347[/snapback]

7893356[/snapback]

Det er helt sikkert.. fyller fort opp en 120gb disk og da..

Lenke til kommentar

7893347[/snapback]

7893356[/snapback]

7893370[/snapback]

I hvertfall om det er HDTV det er snakk om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

7893347[/snapback]

7893356[/snapback]

7893370[/snapback]

joda, men vanlige mennesker tar ikke vare på det så lenge.

tar jeg opp en episode, så ser jeg på den også sletter den.

så 120GB er nok...

Lenke til kommentar
[snip]

joda, men vanlige mennesker tar ikke vare på det så lenge.

tar jeg opp en episode, så ser jeg på den også sletter den.

så 120GB er nok...

7893392[/snapback]

Eller eventuelt kjøpe en sånn en for så føre over til pc og brenne.

EDIT: ble litt mange sitater

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som reagerer på dette ? Snakk om å svinde folk for penger. Skal dere kjøpe ENDA en Xbox360 for ekstra funksjoner ? :O Kjøp en PS3 heller, så slipper dere å oppgradere hele tiden.  :thumbup:

7893436[/snapback]

Eneste som er "extra" er en dvd-rom som ikke støyer så fælt, og en HDD på 120 gig som kan/bør få kjøpes ved siden av+at den er svart :)

Edit. glemte HDMI

Edit: anngående den støyen så plager den ikke meg så mye.

Endret av mX
Lenke til kommentar
MS sikter kanskje til nye kunder og ikke de som har konsollen fra før av

Spørs om den blir billigere enn PS3, men skulle det vise seg at den blir det så vil de nok fiske inn noen kunder på den :)

7893470[/snapback]

Vil tro at de som har drøyd så lenge med å kjøpe xbox velger en billigere utgave. Så denne nye er nok kun til for å suge mer penger ut av blodfansen.

Evt skrinlegger de versjonen uten HD, og gir valget mellom 20GB og 120GB versjonene.

7893490[/snapback]

ikke umulig det. Det dummeste MS gjorde var å la folk velge en uten HDD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...