Gå til innhold

Ny X360 i April med 120GB og HDMI

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke det er en dev-kit hd-dvd kit da :p

Neida, hadde vært konge om det faktisk kommer en svart en. Skal snart kjøpe 360, så jeg venter litt nå og ser hva som skjer :D

Dessuten er jo det meste innenfor TV'er svart designet nå og da ville jo den svarte boxen ha passet bedre..

Lenke til kommentar
You can’t keep a good rumor down. Just weeks after Microsoft stamped down talk that an HDMI-enabled Xbox 360, codenamed Zephyr, was in the works, the rumors are back. Retailers have confirmed that the new SKU is in their systems, set for a May 1 release for $479.99. In addition to the new video interface, the system would also pack a 120 GB hard drive into its nifty black exterior. Microsoft won’t officially confirm that such a configuration exists, but it’s interesting that so many retailers are wrong in the same way…

Meir ryktar :p

Kilde

Men 1900kr for 100gb mer plass, svart plast og en hdmi kontakt er vel ikke akkurat rimelig.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Fatter ikke hva MS tenker på hvis de gjør dette. Komplett idiotisk.

7968798[/snapback]

Hva i all verden er så idiotisk med det?

Blir jo som å klage på at man har kjøpt en PS2, når det noen år senere kom en bedre utgave PS Two.

Skjønner bare ikke hva folk klager over, jeg er bare glad for at det kommer en ny utgave. Kommer ikke til å kjøpe den selv, den jeg har nå tilfredsstiller mine behov perfekt.

Lenke til kommentar

An SKU or Stock Keeping Unit is an identifier that is used by merchants to permit the systematic tracking of products and services offered to customers. Usage of the SKU system is rooted in the drill down method, pertaining to data management. SKUs are assigned and serialized at the merchant level. Each SKU is attached to an item, variant, product line, bundle, service, fee or attachment.

fra wikipedia

Synes heller ikke det er noen dårlig ide, men det er kjipt for de som allerede har kjøpt at de ikke hadde hdmi med engang. Men for de som allerede har kjøpt en og som vil ha den nye er det jo bare å qxl'e den .P

Om ms er smarte så kanskje de fikser firmware hacken også..

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Fatter ikke hva MS tenker på hvis de gjør dette. Komplett idiotisk.

7968798[/snapback]

Hva i all verden er så idiotisk med det?

Blir jo som å klage på at man har kjøpt en PS2, når det noen år senere kom en bedre utgave PS Two.

Skjønner bare ikke hva folk klager over, jeg er bare glad for at det kommer en ny utgave. Kommer ikke til å kjøpe den selv, den jeg har nå tilfredsstiller mine behov perfekt.

7968855[/snapback]

For meg er det et fett. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men skjønner ikke hvorfor MS vil drepe den store pris fordelen de har over Sony.

Synes det ville vært mye mer logisk å bare selge større harddisk løst. Noe de også sikkert kommer til å gjøre. Så kan de som er spesielt interessert kjøpe større harddisk.

Lenke til kommentar
Synes det ville vært mye mer logisk å bare selge større harddisk løst. Noe de også sikkert kommer til å gjøre. Så kan de som er spesielt interessert kjøpe større harddisk.

Forsovidt enig med den. Det kan vel diskuteres hvor mye det er verdt å betale for hdmi når den har vga og komponent fra før.

120gb er digg.. merker allerede på ps3 at 60gb fort kan bli lite med nedlastbare demoer, trailere og liknende. Og vi vet jo at xbox live arcade har mange flere enn demoer en playstation network hittil.

Lenke til kommentar

En annen ting, hvis ryktet sier at det skal komme en svart maskin med større harddisk, hva har da denne svarte hd-dvd spilleren med dette å gjøre ?

blackhddvd.jpg

Synes det virker mer logisk at denne også følger med isåfall. Kan ikke skjønne hva som er poenget med å bare lage svarte hd-dvd spillere liksom.

Så hvis det er noe hold i dette ryktet er mitt tips at det kommer en "super 360" med større harddisk, hd-dvd og hdmi.

Uansett hva som skjer synes jeg MS driter på leggen hvis de lanserer noe som dette.

Lenke til kommentar
Uansett hva som skjer synes jeg MS driter på leggen hvis de lanserer noe som dette.

Ja fy faen!

Äkkurat som Sony dreit seg ut med PS Two? Hørte ikke noen klage da?

:thumbdown:

7969628[/snapback]

Du misforstår, jeg skjønner bare ikke hvorfor MS vil drepe den enorme prisfordelen de har med 360 nå.

Ola Nordmann vil gå inn i butikken å se denne 360'en koste sikkert 5000kr og se at PS3 er jo ikke særlig mye dyrere jo ?

Faktum er at folk som oftest overser de billigste versjonene akkurat som folk overser 20GB PS3 og Core 360.

Nok en gang, JEG personlig driter i hva MS gjør, jeg har bare vanskelig for å skjønne tankegangen deres bak dette. Hvis dette skjer.

Jeg ser dette fra et objektivt ståsted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...