SuperJan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen ganger går det over ståkk og stein ja.. Noen som har lest/hørt no mer om ryktet? Er spent på om det er sant.. Jeg ville likt å ha mer enn 20Gb harddisk hvertfall..! Og i svart da.. Det må jo være vakkert! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Wehey. Rydda opp. Makan til barnehagegjeng en del av dere. Skamme seg, for å være helt ærlig. Ødelegge spillforumet og greier. Hurra. 7919937[/snapback] Legger inn dette på denne siden og, slik at fler får det med seg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har noen få spørsmål gjeldene dette. Hva er fordelen med HDMI fremfor komponent? Blir bildet bedre eller er det bare samling av ledningene i 1 bunt? Samt når jeg nå skal kjøpe meg HD klar TV, vis jeg skulle kjøpe denne X360 med HDMI, hvordan skulle jeg da dele lyden? Leste noe om å går fra boks til reciver og fra reciver til TVn, men er totalt møkka amøbe på akkurat dette området siden jeg fremdeles sitter på 21" CRT. Regner med at rundt August/september, etter sesongen er over på hotellet, sitter jeg med grunker i angro og råd til det hjerte måtte ønske, så er greit å få klart svar først som sist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) hvis du bare skal bruke TV lyden trenger du ikke og dele noe som helst, da fungerer HDMI som en scart med lyd og bildet i ett, har du derimot et surround anlegg, så er den eneste muligheten og ha HDMI inn på forsterkeren og HDMI ut til TV... slik at den sender bildet til TV men lyden til surround kanalene... eller komponent fra forsterker til tv... Endret 11. februar 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14251 Confrimation: Black Xbox 360 at Taipei game show is a Dev Kit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 What did i say? hmmmm Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har noen få spørsmål gjeldene dette. Hva er fordelen med HDMI fremfor komponent? Blir bildet bedre eller er det bare samling av ledningene i 1 bunt? 7920730[/snapback] Hvis du skal kjøre 1080p er det en fordel. De fleste TV-r som støtter denne oppløsning støtter det bare gjennom HDMI. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14251 Confrimation: Black Xbox 360 at Taipei game show is a Dev Kit 7920971[/snapback] Den linken henviser til forrige link som ble postet her på forrige side angående Tapei game show. De sorte Xboxene var review kits og hadde ikke HDMI og var produsert i i september 2005. Hvilket gjør det hele litt uinteressant. Link der bildene er http://www.tweaktown.com/news/7018/black_x...show/index.html og se på produksjonsdato så skjønner du/dere at joda- det finnes sorte reviewer kits. Men de er fra september 2005 og sier ingenting om det kommer noen 360 med HDMI. Men men. Kan jo være det stemmer alikevel, men vi må nok vente litt på bekreftelse fra MS. Endret 11. februar 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14251 Confrimation: Black Xbox 360 at Taipei game show is a Dev Kit 7920971[/snapback] Den linken henviser til forrige link som ble postet her på forrige side angående Tapei game show. De sorte Xboxene var review kits og hadde ikke HDMI og var produsert i i september 2005. Hvilket gjør det hele litt uinteressant. Link der bildene er http://www.tweaktown.com/news/7018/black_x...show/index.html og se på produksjonsdato så skjønner du/dere at joda- det finnes sorte reviewer kits. Men de er fra september 2005 og sier ingenting om det kommer noen 360 med HDMI. Men men. Kan jo være det stemmer alikevel, men vi må nok vente litt på bekreftelse fra MS. 7921139[/snapback] Kjedelig.... Men sa ikke MS til butikkene i Australia at den skulle komme da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 det beviser egentlig at den er i utvikling, siden dette bare er DEV kit av den kommende modellen med HDMI osv, så det beviser vell ganske bra at det kommer en ny svart 360. selv om HDMI og større HD ikke er på DEV kit så betyr ikke det at det ikke kommer en ny 360.... senere kommer det en DEV kit med HDMI og større disk, så til slutt den vi får. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 det beviser egentlig at den er i utvikling, siden dette bare er DEV kit av den kommende modellen med HDMI osv, så det beviser vell ganske bra at det kommer en ny svart 360. senere kommer det en DEV kit med HDMI og større disk, så til slutt den vi får. Det er vel ganske så grovt feil... DEV kit'et har alltid vært svart, og som du sier selv... "selv om HDMI og større HD ikke er på DEV kit så betyr ikke det at det ikke kommer en ny 360...." Det det er bilde av er ett helt vanlig DEV kit! Veit ikke hvordan jeg skal forklare det så folk skjønner meg... orker heller ikke prøve siden det alltid er noen som sier " Nei du tar feil, jeg loooover!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 javel jeg skjenner en fyr som har DEV kit, den er ikke svart... poenget er selv om det er en dev kit, så betyr ikke det at det ikke kommer en ny 360... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er et "Review Kit" i følge merking. Noen som har synspunkter på hva forskjellen er? Og et review kit produsert i september 2005, altså for ett og et halvt år siden - til og med før min 360 som jeg kjøpte på lanseringsdagen - er DET indikasjon på det kommer ny 360? Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Blander vi ikke kortene her. Den saken om den svarte 360'en har jo ingen ting med det Avanore opprinnelig linket til. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Korleis skal eg gjere dette, om eg går til innkjøp av denne nye SKUen? NY 360 (hdmi) -> SANYO PLV-Z5 (PJ) -> LYD? Kor? Edit: til moderator: føler eg har vore grei nok no til å få senka advarselnivået! Endret 11. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Korleis skal eg gjere dette, om eg går til innkjøp av denne nye SKUen? NY 360 (hdmi) -> SANYO PLV-Z5 (PJ) -> LYD? Kor? Edit: til moderator: føler eg har vore grei nok no til å få senka advarselnivået! 7921770[/snapback] 360 > HMDI til anlegg > HDMI til PJ Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Boxen har sikkert optisk lydutgang i tillegg til hdmi. Da sender du lyden derfra til forsterker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 .... kan du jo også gjøre Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva er fordelen med HDMI fremfor komponent? Blir bildet bedre eller er det bare samling av ledningene i 1 bunt? 7920730[/snapback] Hovedforskjellen er at med HDMI overføres signalet digitalt, mens med komponent er det analogt. En flatskjerm er et digitalt apparat kontra CRT som er analogt, altså vil man teoretisk få bedre bildekvalitet mellom en digitalkilde som f.eks DVD, HD-DVD osv og en flatskjerm med HDMI fordi signalet ikke må konverteres til analogt for så å bli konvertert tilbake til digitalt av flatskjermen (en slik konvertering vil alltid medføre en degradering av signalkvalitet og er derfor uønskelig hvis det kan unngås). Mao så vil signalet forbli digitalt hele veien ved å bruke HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå