lektroluv Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 http://www.tweaktown.com/news/7018/black_x...show/index.html Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Litt usikker hva du mener om saken i og med at du kun poster en link til noen bilder av en Xbox med manufacturering date: 2005-09-14. Så det er neppe den nye modellen nei - hvis det var det som var spørsmålet. Sort var den riktignok. Men tror neppe at en 360 produsert 14. september 2005 er den nye modellen med HDMI og større harddisk. (Med forbehold om hva dere faktisk har diskutert de siste innleggene - jeg hoppet hit til siste innlegg bare.) Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tja, jeg tenkte å la artikkelen prate(skrive?) for seg. Står jo ganske greit svart på hvitt hva det dreier seg om. Hvordan ser du forresten produksjonsdatoen? Hos meg er det som står på den lappen totalt uleselig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hvordan ser du forresten produksjonsdatoen? Hos meg er det som står på den lappen totalt uleselig. Trykk på bildet EDIT: Legg også merke til at det står "reviewer kit" på den lille lappen. Kanskje dette er rett og slett en Xbox de sender ut til "reviewere". Derfor kanskje de ikke har puttet på det "ordentligere & mest sannsynligvis dyrere sallet". Endret 10. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 dobbeltklikk på bildet Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvordan ser du forresten produksjonsdatoen? Hos meg er det som står på den lappen totalt uleselig. 7915686[/snapback] Tja, du kan jo forsøke og klikke på bildet da vet du Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, ser man det! Click and thy shall see the date! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tja, jeg tenkte å la artikkelen prate(skrive?) for seg. Står jo ganske greit svart på hvitt hva det dreier seg om. Hvordan ser du forresten produksjonsdatoen? Hos meg er det som står på den lappen totalt uleselig. 7915686[/snapback] Joda, artikkelen pratet for seg. Men jeg var litt usikker hvorfor artikkelen spekulerte i HDMI og større harddisk versjonen når deres egne bilder viste så tydelig at det var 360 produsert i god tid før de var lansert til og med. Det virket klønete (av artikkelforfatteren). Så tenkte kanskje det kunne være et poeng - at man ikke skulle ta all spekulasjon og artikler og rykter på nettet så seriøst. Men jeg visste jo ikke hva du la i det - og kanskje jeg grubler for mye - og kanskje jeg er paranoid blitt. Og kanskje jeg burde sovet mer siste 2 dagene. Og tillegg hadde jeg ikke fulgt tråden så nøye i det siste så kanskje du bare ville vise at det fantes svarte 360'er om ikke annet.. sukk. Derfor. Pardon. Jeg mente ikke være uhøflig i hvert fall. Det med produksjonsdatoen har du funnet ut ser jeg allerede. Hmmm. Jeg føler meg bedre på vis - når alle disse tankene kunne slippes løs. Nå.... hvor satte jeg nå den pilsen.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Ehhh var det plutselig en hel haug med folk som ikke har lest hele tråden her eller? Ryktet som denne tråden er basert på snakker om 749 australske dollar. Omregning til amerikanske dollar for så å regne om til norske kroner er jo bare tullball. Den saken på msn.no er basert på samme ryktet men har mysterisk nok fått ny pris i amerikanske dollar.. Så vil regne med at det "originale" ryktet er mest pålitelig her. Prisene på elektriske varer i Australia pleier ligge rimelig likt eller _over_ norske priser. Dette vet jeg siden jeg har bodd 1,5år i Australia. Hvis man da tar tommelfingerregelen med 5kr for 1 australsk dollar så får vi en pris på 3745kr. Dette er faktisk litt for mye siden kursen på australske dollar nå vel er mellom 4,8 og 4,9 ett sted. Så hvis ikke xbox360 har en veldig forskjellig prissetting i Australia enn andre elektroniske varer(inkl gamle xboxen og alt av vanlig datautstyr) vil jeg nesten garrantere at man kan få kjøpt en slik box for 3500kr eller mindre på Elkjøp her i Norge... Hvis ryktet er sant da og prisen i Australia også stemmer. Så kan folk være så snille og slutte med denne 6000kr masinga? 7910174[/snapback] For å vise til noen tall: Xbox 360 premium i Australia i NOK: 3155,- Xbox 360 premium i Norge: 3395,- Den nye 360-en i Australia i NOK: 3641,- Altså 115 % dyrere. I Norge vil det si: 3904,- Å garantere at den vil koste under 3500 på elkjøp er litt rart siden premium koster rett under det i Norge for tida. De må i så fall komme med et priskutt. NB: Dette er ikke endelige tall, for all del. Bare et hint. edit: Kilde Endret 11. februar 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Eh, X360 Premium koster 2.895,- på Elkjøp. 115% dyrere vil da si ca. 3.300. Så under 3500,- på Elkjøp er da rimelig sannsynlig. 3.395,- er veil. pris, men nesten ingen av de store butikkene legger seg så høyt. Endret 11. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Okey, regnet på veil. priser jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 February 9, 2007 - The Internet is alive with rumors! Today we hear that Australia is getting a black Xbox 360 replete with 120GB hard drive and HMDI port this April, according to Gaming Website Gamers' Reports latest story. The Website recently asserted it is "100% official" that a black Xbox 360 with 120GB hard drive and an HDMI port is coming this April. Naturally, Microsoft PR representatives have a different story. "We have not made any official announcements regarding any such product at this time. Obviously, were we to announce something like this, it would have to be in a blowout press event, rather than by confirming a rumor." Kanskje ryktet er sant da? Kilde Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ser ingen problemer med at det kommer en ny utgave av Xbox 360. Kommer selv til å kjøpe den oppgraderte utgaven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) jeppers... men ikke til hvilken som helst pris, som visse andre konsoll fans gjør. men, vet vi noe om det er den nye DVD drevet og den mindre CPU i denne også? noen spm: hva er egentlig best av HDMI og Komponent med optisk lyd? har planer om og kjøpe en surround forsterker med HDMI, kjøre 360 igjennom denne hvis det kommer HDMI til 360. blir bildet dårligere av og kjøre det gjenom forsterkeren først og så til PJen? Endret 11. februar 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er vel snart på tide å bekrefte ryktene om den skal komme i april? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hva er egentlig best av HDMI og Komponent med optisk lyd? har planer om og kjøpe en surround forsterker med HDMI, kjøre 360 igjennom denne hvis det kommer HDMI til 360. blir bildet dårligere av og kjøre det gjenom forsterkeren først og så til PJen? 7917925[/snapback] Lyden er akkurat den samme med optisk eller HDMI. Bildet vil muligens bli pittelitt bedre med HDMI.. Kjører du HDMI gjennom forsterker så vil bildet bli helt likt som om du kjører kabelen rett i PJ. I hvert fall så lenge du ikke har aktivert noen form for bildebehandling i forsterkeren. Sett forsterkeren på "passthrough" i mangel på det reelle ordet som jeg ikke kommer på i farten så sender den bare det digitale signalet rett igjennom uten å gjøre noe med det. Hovedpoenget er at man bare trenger en kabel helt til PJ og ikke 3 som med komponent. Det er grunnen til at jeg vil ha en forsterker med HDMI. Så kan jeg kjøre xbox1, dvd, tv, xbox360 og eventuellt PS3 inn i forsterkeren og kun en kabel derfra til PJ Kabelrot er ett helsikke. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Venter spent på mer nyheter om dette. Hvis det stemmer at det blir større HDD, HDMI, IPTV og stillere boks så blir det nok ny på meg, og den gamle blir en bursdagsgave til nevøen. Hvis MS nå lanserer en ny Xbox, kan dette øke salget på to måter: 1. Entusiaster og fanatikere kjøper den nye konsollen. 2. Prisen på en "gammel" 360 på et bruktmarked vil gå dramatisk ned, og kan nå kunder som vanligvis ikke ville kjøpt en 360. Gjør han dette er han nå inne på MS sin kundeliste likevel. (Måtte ha denne tråden i Mine innlegg ) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) digg dette. jeg hadde fram til nå planer om å kjøpe meg et svart 360 kit når garantien gikk ut, men nå kommer jeg nok bare til å selge boksen etterhvert og kjøpe en svart en istede. flere grunner: større disk (har ikke bruk for det enda, men kjekt å ha) hdmi (har ikke bruk for det enda, men kommer til å trenge det) svart (passer myyye bedre inn hos meg) mindre støy (ikke direkte plagsomt nivå på den jeg har, men den kan bli en del stillere) noen som vet hvordan/om det vil funke å overføre data fra en 360 hd til en annen? savegames, profil og sånt er kjekt å få med seg videre Endret 11. februar 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Stenges for opprydding. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Wehey. Rydda opp. Makan til barnehagegjeng en del av dere. Skamme seg, for å være helt ærlig. Ødelegge spillforumet og greier. Hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå