Åsmund Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Miditower, "Air Black" AIR1000AB - Leveres uten strømfors. lurte på om dette kabinettet er greit å montere i? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 ynskyld dobbelposting Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det går an å slette innleggene vet du... :smile: Og skriv noe fornuftig i emnefeltet så får du kanskje svar også. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Sweclockers.com har en test av air silver, som er nøyaktig samme kabinett som du lurer på. Test av dette finner du her: http://www.sweclockers.com/html/recension/...lver.php?page=1 Lurer på å kjøpe meg et slikt selv også, men jeg synes sølv-utgaven ser enda stiligere ut en black :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ser ut som et stilig og bra kabinett det der, men foretrekker fremdeles Tt Xaser alu kab. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det er jo dobbelt så dyrt også :smile: Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 ok da glemmer jeg det Lenke til kommentar
Lef Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det stod ingenting om støynivå i den testen jeg ref. til lengre opp. Lurer litt på hvilke to kabinettvifter som følger med og om de bråker ? Er det noen som vet det/eller har prøvd/hørt kabinettet i "levende live" ? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 ja det lurte jeg og på. jeg har en 12 db cpu vifte og jeg har lagd en sak ut fra vanlig strømutak fra psu slik at jeg kan velge 5-7 eller 12 v. jeg kommer til å bruke den hvis jeg ikke skaffer meg noe motstand direkte til vitene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå