skylinepower Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 ny update skriv her er dere snill, vet jeg er treg grunn, vet ikke :S Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva slags farge er det på led's i viften? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 blå som havet. har snakket med en på foumet som jeg skal få noe stach av til kabinette. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 den uken som kommer nå skal jeg få laget hull til start knappen og da tror jeg det er bare pynting som gjenstår? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du har ikke tenkt på noe annet til DVD'en enn den fæla hvite fronten da ? Integrere den litt mer ellerno .. Hvertfall gjøre den mer diskre! Ellers ser det ikke så galt ut Følger med! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Tenkte det først, men skal nok ha den slik ja... en liten oppdate om planer nå da! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er jo ikke pent i det hele tatt , menmen. Lykke til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 haha, smak og behag, men er litt enig med deg... hva tror dere om messing liste i kantene da? skal ha noe der iallefal... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ang. annen tretype bak; Det kommer da ikke til å synes, eller ? tror det skal gå greit jeg . vet ikke om messing vil passe, hva med at du lager kantene av laminaten ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Tenker ikke og ha noe rundt cd rommen nei? Planen var og ha slike lister rundt hjørnene, men de listene jeg tenker på er det en slik 90 grader "brekk" på, slik man har på gulv slik at man ikke ser kantene men listen... Tenkte ikke og ha messing, men hva heter det som er slik grøtt aktig da? Ikke messing, men? klarer ikke og finne navnet tror ikke det er aliminium heller. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Blir nok bra og ha en list på alle hjørnene. Tror det blir bra med aluminiums lister. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 I går plukket jeg ned kabinettet, BEKLAGER! Det er ike noe moro og bygge det Så tenker dere sikkert "hva med det du har blitt sponset?" jo det skal jeg bruke på et annet kabinett jeg modder! Motivarsjonen satt ikke inne for og bygge mere! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dumt det da , var jo ikke langt unna ferdig ? Hva med å bare la det ligge og se om du får noe fritid og litt motivasjon ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 ja det er enkelt og sette det opp igjen da. men prøver meg på det andre da... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg var i en lignende situasjon, så jeg bare lot det ligge noen mnd. Har tatt det opp igjen nå, prøvde å pusse ned kantene på siden, men dreit i det, de ble aldri noe bra (hadde på 4 lag med sparkel, samme kanter). Så blir snart lakkering, og bare noen kommer med forslag i loggen min skal det bli montering og! Øyvind Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er noe av det jeg hater å se, folk som bare gir opp fordi de ikke gidder mere, serlig når man har fått sponsorer Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette er noe av det jeg hater å se, folk som bare gir opp fordi de ikke gidder mere, serlig når man har fått sponsorer 9039342[/snapback] Sånt skjer... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) skal bruke sponsen til det andre da! evt prøve når motivarsjonen er tilbake Endret 9. juli 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) EDIT: Ser prosjektet er avsluttet/på pause. Vel, hva kan jeg si? Godt forsøk i alle fall Endret 19. juli 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå