skylinepower Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) har fått ny hw om ondagen tror jeg det var, siden det andre ville ikke få lagt inn cd i og floppy sleit så fikk ny hw P3 800Mhz GeForce 2 mx200 (tror jeg det var) 160Mb ram så blir en ny bakplate bak, men må få den pc en til og boote osv så blir en stopp på en stund nå også tukler jeg med kabinettet til den pc en også har jeg planer om og lage vannkjøling nå, så det tar en del tid ifra meg og Endret 24. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skylinepower: Tenkte egentlig på dette bildet. Dog er ikke oppmåling så veldig viktig der, da. Det var kanskje bare for å vise sånn ca. hvor de skulle være? Nøyaktig plassering var kanskje ikke så viktig der, eller? Trodde først det samme som det, men ved nærmere ettersyn ser ikke ut som om føttene var skrudd fast på det bildet der. På neste bilde sitter de perfekt. Likte materialet du har brukt Skyline, et slikt kabinett som dette skal ikke males mener jeg! Hva med å bruke hjørnelister i tre som passer til? Og som nevnt av andre, mer luft mellom diskene er nok en fordel. Har hatt diskene mine slik som du, en gang for lenge siden, og det ble temmelig varmt Lykke til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 skal nok kjøpe slik messin list så man ike ser kantene ja skal ike lakke det heller så Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg synes du bør ha litt bedre klaring mellom hardiskene dine slike at du får bedre luft strøm.. Det så ut som de var veldig tette...:/ 8204566[/snapback] Kicka også på det. Kommer til å gå til helvete hvis de 3 harddiskene er så tettsittende som det ser ut til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 har fått nytt hk (for en stund siden) tenker og få noen bra scorer med det systemet, så kan jeg begyne og jobbe igjen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) ny update er ute! skal jeg ha messing lister eller slik "sølv" det motsatte av messing lister Endret 27. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) ny oppdate, kom gjerne med komentarer! her det Endret 26. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Dette blir bra! Fine Hdd fester! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Da er den nye update ute! jeg var nokså redd for at det skulle skje noe der, klarte det bra synes jeg! Endret 27. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har tittet litt innom prosjektet i ny og ne, og må si at det begyner å se bra ut, hadde mine tvil i begynelsen. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) takk! blir en liten pause igjen pga må tenke litt på start knappen, skal kanskje flytte så må få gjord ferdig kabinett får da også... Tar gjerne imot tips! edit: post 2700 Endret 28. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Blir flotte dette når det blir ferdig, men du har nok kjøling da. Du må iallefall ha vannkjøling, eller vurdere å klaske inn en 250mm vifte i sidedøra eller noe slikt, + flere vifter. Blir vanskeligere å bli kvitt varmen i et trekabinett. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Blir flotte dette når det blir ferdig, men du har nok kjøling da. Du må iallefall ha vannkjøling, eller vurdere å klaske inn en 250mm vifte i sidedøra eller noe slikt, + flere vifter. Blir vanskeligere å bli kvitt varmen i et trekabinett. 8721576[/snapback] Det er jo ikke så veldig heftig hardware inni der, så det produserer vel ikke allverdens med varme, så en vifte eller to er nok. Men så holder på skyline også på med å lage vannblokk til gpu. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Cpu en er rundt 35 grader load så trenger ikke så mye kjøling. Den vannkjølingen/blokken jobber jeg ikke så mye med pga at jeg ikke har noe vannkjølings komponenter og teste den med. Hellemyr ikke nevn den 3 tingen jeg jobber med da! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ser bra ut men du burde være veldig nøye når du arbeider med tre så du ikke får noe hakk ol. sånn som du allerede har Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 men det hakket oppafor cd rommen er en simpel feil som jeg ikek gidder og lage en ny plate for! prøv og bygge i samme matrial, det er ekkelt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har bygd et lignende kabinett før Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 bilder? link? samme matrial da eller? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det skal vel hjelpe mot fliser om du taper først, har jeg hørt. Iallflall veldig viktig i metallkabinetter ... Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 det semmer? prøvd det når jeg skulle kappe en planke en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå