skylinepower Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Laminated Wood sponsor: OVERKLOKK sponser mye til meg vendur sponser meg med 150,- takk til vendur ja har jo laget en tråd der jeg jeg skrev at jeg tenkte og lage et tre kabinett så jeg har begynnt kan jo lage en worklog og da selv om jeg gjorde det en gang får og den ble fryktelig upopulær, men, men noen bilder her hk: det kabinettet som hw sto i får: laget ny hd fester ser dere her er all hw på tre platen som skal være ja underlaget deres og her sere dere litt av bak platen som jeg holder på med Komentar tråd Endret 25. juli 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) her er snakker verkstedet til pappa noe jobb jeg har gjort så gikk det sund når jeg skule båre står hull, men fik reparert det med svart teip hva det kalles nå slike foter husk komentarer Endret 12. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) kjøpte 2 stykk 3mm borer i dag, kjøpte 2 siden de kostet 13,- sikert dørlige det er til og bore hull til hd fetser Endret 13. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) viften min gikk sund i dag men reparerte den her er de hengslene jeg snakket om her er noen bilder av hvordan det ser ut nå komentarer tar jeg imot Endret 15. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 har forhandlet med Overklokk nå og det jeg skal få er følgende: 2stk 120mm vifte griller - 2stk 10cm uv katoder - 1stk 30cm uv katode - 1 gul rund ide kabel - 1stk 120mm vifte rød med rødt lys så han sender det i morgen så da får jeg det kanskje mandagen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) gjort litt i helgen og her er noen bilder vinkler i hjørnene fetsene til cd rom Komentar tråd Endret 18. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) pakken fra overklokk kom i dag det røde bruker jeg i pc en min nå da, det er romantisk og fint på rommet nå testet den lengste uv lyset og da gikk pc en av, hørte en gnist lyd , men så to jeg strøm kabelen ut og satte den igjen og da funket pc en igjen ble redd der et øye blikk HUSK Komentarer her Endret 21. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) ja har pusset hk platen hittil i ferien den ble glatt og god har ike bilder ifra den men har en pusse maskinen min kanskje vanskelig og se men brukte sand paper 80-120 og 180 om lørdagen var jeg på shoping og fikk noen brytere, men de svarte ble feil bak så skal kjøpe nye i morgen det var moro og starte pc en med den nye bryteren ellers KOMENTER Endret 28. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 var på "shoping" i dag og kjøpte følgende 2 røde dioder som skal være de lysene vi ser i front på pc er 1 tre fil (fin ikke grop) en eske med 25 stykk flat hun skjønn kabelsko siden de uv lysene jeg fikk av overklokk, endene på de passet ikke til bryterne derfor kjøpte jeg ny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) så en tråd her det var en som skulle lakke psu en, så da vile jeg prøve og Komenter det gjerne Endret 2. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) har gått sendt men limte noe i dag så måtte ta meg i nakken og vise noen få bilder hvordan det ser ut nå limte pga av det "kortet" sklide av så mye så nå skal den være der nå kommer noen bilder av lokket og hvordan selve kabinettet ser ut. komentarer er lov har skaffet 2 nye psu er så skal teste pc en i helga Endret 13. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) må bare beklage for at jeg er sein siden jeg har holdt på hele helgen og mandagen med og få inn windows, men det gikk rett til biosen klarer ikke og boote cd så da er det og begynne med floppy det sliter men blir nytt hk så det blir også ny bak vegg tror jeg blir et slikt hovedkort bedre en det jeg har edit: må vel vise dere festene til hdd for info til de som har tre kabinett eller skal bygge, hvis pc en ike sterter sjekk om det er tre borti hk eller lignende Endret 20. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) her er hk montert. holdt på med det i helgen. lenge siden sist opdate pga at jeg orker ikke og har så mange prosjekt her skal jeg lage en kloss som dekker der det gamle hk et var, ved siden av sjermkortet, men ike det lille andre hullet (kanskje det blir en tøff strøle fra vifte lyset?) her ser dere hele skiten nå tror dere at det blir fint med messing lister over kantene eller? komentar tar jeg gjerne imot Endret 29. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 en måned uten noe jobb, haha satte inn hd med hd fester i går, her er bilder. l ange hull ser dere, det var faktisk bra for da var det enklere og få hd ene justert slik at den brekken var enklere og lage her den stødig det er 3 fester bare for info, hadde ike nok til og lage 4, men så ble 3 bra det og da montert. skal se om jeg får jobbet litt med fronten i dag da... kanskje det blir en måned til neste oppdate beklager for dørlige bilder, men slik er det bare... komentarer her Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Gjorde det som jeg gruvde mest til i dag Det var og montere cd rom så det ike ble noe tull i fronten med at det sprakk osv. Beklager for ikke noen bilder mens jeg jobbet, men brukte tapp gjarn, fil og en Hjemme laget "stikksag"(bare stikksag bladet på et skaft) Her er det jeg tegnet opp som cd rommen skulle være. som dere ser på bildene (kanskje vanskelig, men...) så har jeg desverre klart og få et lite hakk i treèt det er litt over høyre siden på bildet. komentar tråd er her Endret 27. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Da fik jeg epost ifra vendur om at de sponser meg med 150,- takk til vendur Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) I går kom pakken ifra vendur, det to bare en dag ifra de sendte epost og se de hadde sendt til den kom, det er service! Og inni pakken var dette. Og når den var ut så var det og rydde opp, de var flink til og pakke den inn... Må få gjort mere på kabinettet, jeg er så fryktelig treg skriv noe her er dere snill! Endret 10. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Heij igjen, beklager nok en gang på at jeg er treg! Har tenkt en del den siste uken pga at jeg skal ha det hw i dete kabinettet under testing og har to kabinetter og begge under jobbing så da må jeg gjøre ferdig et så jeg kan teste det Så noe skal gjøres om siden jeg vil ha det en stund, MÅ bytte om plassene på hk og PSU siden da kan jeg ha andre typer hk inni der også en bare m-atx. Men tenker da at jeg skal ha noe annet tre type bak, vanlig tre isteden for laminat (vanskelig og jobbe i!) Men blir det fint da? Fikk gjort noe i dag også og det var og borre hull til av/på knappen, ble for romm, men den skal ikke skli igjennom da så må lime den tror jeg. Så skal se om jeg blir ferdig i somer ferien... TAKK til dere som er tolmodige Endret 1. juli 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 I går plukket jeg ned kabinettet, BEKLAGER! Det er ike noe moro og bygge det Så tenker dere sikkert "hva med det du har blitt sponset?" jo det skal jeg bruke på et annet kabinett jeg modder! Motivarsjonen satt ikke inne for og bygge mere! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Dette er kabinettet jeg skal modde, holder på så skal kanskje bruke sponsen på den hvis jeg får snakket med vendur om det! Hullet til viften er laget selv og forskjellig Skal legge inn tre nede(inni)kabinettet, oppe og på siden der bak selve hk et. Tror ikke jeg skal ha noe på den siden man ser inn til hw et. Når jeg blir ferdig skal jeg Lage en worklogg som en slaks "oppsumering"! Gjerne komenter hva dere tenker! vær så snill og gjør det! tips og triks hjelper ofte mye! Endret 25. juli 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå