Gå til innhold

PcSMS og tådløs familie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Hvis jeg kun sender sms til de i familien med "trådløs familie" med pcsms, er det fortsatt gratis ?

7892886[/snapback]

 

SMS sendt fra pcSMS trekkes som om det kommer fra telefonen, så disse skal også være gratis, ja.

 

Har du f.eks. SMSmania, trekkes SMS fra pcSMS fra SMSmania-kontoen.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Hvis jeg kun sender sms til de i familien med "trådløs familie" med pcsms, er det fortsatt gratis ?

7892886[/snapback]

 

SMS sendt fra pcSMS trekkes som om det kommer fra telefonen, så disse skal også være gratis, ja.

 

Har du f.eks. SMSmania, trekkes SMS fra pcSMS fra SMSmania-kontoen.

7893400[/snapback]

 

Her er svaret fra Netcom

 

"Gratis SMS innad i Trådløs Familie gjelder SMS sendt fra mobilen. PcSMS og Minside inngår ikke i dette.

 

 

Kundesenter NetCom as"

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Her er svaret fra Netcom

 

"Gratis SMS innad i Trådløs Familie gjelder SMS sendt fra mobilen. PcSMS og Minside inngår ikke i dette.

 

 

Kundesenter NetCom as"

7904250[/snapback]

 

Her kan det godt være at kundesenteret tar feil. pcSMS behandles som SMS fra mobil, mens Minside har egen kvote og egne priser. Jeg ville sendt spørsmålet tilbake og bedt om svar fra noen med ekspertise innenfor SMS og fakturering.

Lenke til kommentar

Her er svaret fra Netcom

 

"Gratis SMS innad i Trådløs Familie gjelder SMS sendt fra mobilen. PcSMS og Minside inngår ikke i dette.

 

 

Kundesenter NetCom as"

7904250[/snapback]

 

Her kan det godt være at kundesenteret tar feil. pcSMS behandles som SMS fra mobil, mens Minside har egen kvote og egne priser. Jeg ville sendt spørsmålet tilbake og bedt om svar fra noen med ekspertise innenfor SMS og fakturering.

7928883[/snapback]

 

Jeg har sjekket det, og det stemmer det som har blitt fortalt fra kundesenteret her. Jeg trodde det samme som du sier, derfor svaret mitt ovenfor, men pcSMS i Trådløs Familie er ikke gratis. Men det er jo mulig det blir "rettet opp", eller at det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...