Shifty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei! Satt å tittet litt på ebay etter PS2 spill og fant disse tre alternativene; Xenosaga Episode 1 & 2 PS2 (forseglet og ny) - $40 - ca. 260 kr Xenogears PS1 (brukt) - $64 - ca. 420 kr Valkyrie Profile 1 PS1 (brukt, men svært, svært sjeldent å få tak i) - $125 - ca. 820 kr Det jeg lurer på er om noen her inne har spillt noen av disse spillene? Fikk nettop tak i Valkyrie Profile 2 og ELSKET dette spillet, derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe VP1, men det blir jo ganske dyrt. Både Xenosaga 1,2, og 3 har fått bra omtaler, og Xenogears blir vel fortsatt regnet som et av PSX's beste RPG-spill i USA. Om noen har noen anbefalinger å komme med så hadde det vært supert! Takk. Endret 7. februar 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Xenogears er absolutt verdt 420 NOK viss ikke mer Har sikkert runna det 3-4 ganger Så vil anbefale deg å skaffe Xenogears Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Geniale spill alle sammen her Valkyria profile har blitt remade for psp, så det kan du få billig der hvis du har det. (se Valkyria profile lenneth). Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Kjøpt, kjøpt, kjøpt, og kjøpt! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Gled deg til Xenogears, du kommer til å sitte igjen med en "aha" følelse etter å ha spillt det lenge nok Endret 31. august 2008 av malmern Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Har kommet helt til siste boss men ga opp etter 8 forsøk. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ah, hvem av dem? Forklar litt nærmere, siden det er fler bosser som kan virke som siste boss Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 har spilt xenosaga 2 og anbefaler det men du må ha spilt xenosaga 1 for og forstå historien eller få tak i den europeiske utgaven av xenosaga 2 da det følger med en bonus dvd som inneholder storyen til det første spillet. riktignok er det sci/fi rpg men gameplaymessig vil jeg si att de er 80% likt med FF10 så har du spilt det vet du hvordan kampene, items o.s.v virker. selv har jeg vel brukt ca 100 timer i spillet og er enda ikke ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå