Gissan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Synes denne prisen var meget billig for dette kameraet. Er det for billig til å være sant? Kommentar på kameravalg til 1500 kroner? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Synes denne prisen var meget billig for dette kameraet. Er det for billig til å være sant? Kommentar på kameravalg til 1500 kroner? 7892868[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry7883755 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Synes denne prisen var meget billig for dette kameraet. Er det for billig til å være sant? Kommentar på kameravalg til 1500 kroner? 7892868[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry7883755 7892891[/snapback] Jeg vet det, men siden jeg fikk lite respons i den tråden, laget jeg en ny en, nå hovedsaklig rettet mot prisen, om den er for billig til å være sann. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 den er nok sann... men hadde ikkje kjøpt kameraet hvis du bare skal bruke det til enkle ting, og skal ha enkle og normale bilder... hadde jeg heller valgt et litt mindre kompaktkamera som F30 , eller i7 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 den er nok sann... men hadde ikkje kjøpt kameraet hvis du bare skal bruke det til enkle ting, og skal ha enkle og normale bilder... hadde jeg heller valgt et litt mindre kompaktkamera som F30 , eller i7 7893024[/snapback] Størrelsen driter jeg i, rett og slett. Fristet mye med et D40 eller D50, men prisen gjorde at jeg ikke vil ha et sånt. Dessuten er jeg ikke så kresen på bildekvalitet som mange andre her inne. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 den er nok sann... men hadde ikkje kjøpt kameraet hvis du bare skal bruke det til enkle ting, og skal ha enkle og normale bilder... hadde jeg heller valgt et litt mindre kompaktkamera som F30 , eller i7 7893024[/snapback] Størrelsen driter jeg i, rett og slett. Fristet mye med et D40 eller D50, men prisen gjorde at jeg ikke vil ha et sånt. Dessuten er jeg ikke så kresen på bildekvalitet som mange andre her inne. 7893051[/snapback] hvis du driter i størrelsen på kameraet så ville jeg nok kjøpt det, jeg syns det er for stort til å kalles et kompakt kamera menne... det er nå min mening.. 1500kr for dette kameraet hvis du driter i størrelse er et virkelig godt kjøp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) den er nok sann... men hadde ikkje kjøpt kameraet hvis du bare skal bruke det til enkle ting, og skal ha enkle og normale bilder... hadde jeg heller valgt et litt mindre kompaktkamera som F30 , eller i7 7893024[/snapback] Størrelsen driter jeg i, rett og slett. Fristet mye med et D40 eller D50, men prisen gjorde at jeg ikke vil ha et sånt. Dessuten er jeg ikke så kresen på bildekvalitet som mange andre her inne. 7893051[/snapback] hvis du driter i størrelsen på kameraet så ville jeg nok kjøpt det, jeg syns det er for stort til å kalles et kompakt kamera menne... det er nå min mening.. 1500kr for dette kameraet hvis du driter i størrelse er et virkelig godt kjøp 7893066[/snapback] Så lenge bildekvaliteten er grei (i forhold til andre kamera man får til 1500 kroner, f.eks. noe HP-greier til 1200) og at det har mange manuelle instillinger. Poenget er ikke at det skal være et kompakt-kamera som Ixus 65, Optio L20 eller Ixus 800/850/900, men som en erstatter for D40 eller D50. Selvfølgelig kan ikke kameraet måle seg med D40, men noe i den duren. Som sagt, det er prisen som gjør at jeg ikke kjøper speilrefleks. Og når jeg ikke skal kjøpe speilrefleks, og kameraet er såpass billig, og samtidig godt (?), så mener jeg dette er et godt kjøp. EDIT: Bare for å ha sagt det, i den anledning jeg tenkte på speilrefleks ala D40/D50/350D/K100D, men prisen ble for høy, så jeg også på FZ7 og S3IS, samt S9500 fra Fujifilm. FZ7 koster 3000, mens P880 koster 1500. Dobbelt så billig. Kvaliteten på kameraet KAN ikke være dobbelt så godt på FZ7 enn på P880? Endret 7. februar 2007 av tissedam Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Og så forsvant selvfølgelig kameraet fra Preus Fotos hjemmesider. Fa**! EDIT: Jeg sjekket på Preusfoto.no på skolen i dag, og da lå kameraet der enda (sjekket kl. 12). Det vil si at det i løpet av 3 timer har blitt fjernet fra hjemmesiden deres. Er det et håp hvis jeg ringer og spør om jeg kan kjøpe ett eksemplar for 1800 kroner? Er jo fortsatt et godt tilbud for meg, opp mot 2700 på andre nettbutikker. Endret 8. februar 2007 av tissedam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå