Gå til innhold

Samsung ringetone vibrasjon

zacko

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hva man kan gjøre for å få vibrasjon på samsung telefoner når de ringer ? Jeg har selv en Samsung SGH-X830, der er valgene i menyen slik at man ikke kan ha vibrasjon og ringetone samtidlig. Irriterende liten sak...!!

Hvis noen også vet hva man skal bruke for å få Jad/Jar filer til å virke på samsung så takker jeg for hjelp.!

:)

#overdreven bruk av caps i topic redigert av moderator#

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det med vibrering får du dessverre ikke gjort noe med. Hadde en D600 en gang, og var det samme der. Veldig irriterende, men man får ikke gjort så mye med det...

7893199[/snapback]

Jeg vet det finnes noen ringetoner til samsung med innebygget vibrasjon.. ! men aner ikke hvor man finner eller hvordan man lager dette! Må da være noen glupinger som finner ut dette ; P ??

Lenke til kommentar

Akkurat det problemet har jeg på min Samsung også, SGH-E720. Irriterende.

Noen får sende en mail til Samsung og høre. Kanskje det finns noe firmware-update for det.

Edit:

Hvis noen også vet hva man skal bruke for å få Jad/Jar filer til å virke på samsung så takker jeg for hjelp.!

:)

7892771[/snapback]

Får ikke de til å funke jeg heller. De bare legger seg i en mappe kalt "Andre filer".

Endret av ;P
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

7892771[/snapback]

Har fått svar på det fra Samsung ettet mailen jeg sendte. Det gjalt min SGH-E720, og tenker det er sånn på din mobil og.

If you want to download java program to your phone it must be done from a Wap server.

Sånt som dette får meg til å savne min gamle MC60. :thumbdown:

Når jeg får meg ny mobil, får jeg se hva jeg gjør med den gamle. Filme mens jeg knuser mobilen min, for så å legge filmen på Youtube og sende link til Samsung. :wee:

Edit: Er ikke bare det jad/jar-greiene som får mobilen min til å suge, men mye annet også. Siste gang på lenge at jeg får meg Samsumg.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja som Sniken_123 sier så er det fint mulig. Gjorde det selv på min E730. Søk på google etter "samsung softstick java" eller noe i den duren.

Det med vibrasjon og ring samtidig er noe dritt ja.

De nye Samsung mobilene skal ha støtte for dette og ha støtte for å personalisere meldings- og alarmtone med din egen .mp3 fil. Den nye Samsung SGH-U600 støtter dette :thumbup:

Vibrering OG tone samtidig på SMS fungerer imidlertidig ikke!

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
...

Sånt som dette får meg til å savne min gamle MC60. :thumbdown:

...

8311636[/snapback]

Du er ikke alene om å savne noen ting ved gode gamle Siemens, selv om jeg selv sitter med en ny Nokia er det småting som irriterer, f.eks. med filsystemet.

For å gå litt tilbake på emnet, jeg husker fra å ha lest om D600 på Wikipedia at det er lagt ut mange småpatcher (uoffisielle) for å rette opp småfeil og mangler. Mulig at det er verdt å undersøke dette.

Har ikke noen kunnskap om hvordan det gjøres, eller om det er mulig med en vanlig kabel.

(Strengt tatt er det faktisk ulovlig, firmware er mobilprodusentens eiendel)

Edit:

Man må ha en kompatibel seriell kabel ifølge Wikipedia:

D600 hacks

Tipset er Unlock.no, evt. eBay.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...