Gå til innhold

Hjemmekinoforsterker: Pioneer VSX-1016... Bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på den yamaha forsterkeren som anbefales til dette settet. Men den har ikke noe HDMI greier, og jeg syntes det hadde vært kjekt med dette da jeg sikkert kommer til å få flere HDMI kilder etterhvert.

Også tror jeg Pioneeren er bedre generelt sett?

Jeg veit ikke jeg helt.. Spør jo her for å få tips og hjelp da.. :)

Lenke til kommentar
En spesiell grunn til at dere har valgt ut de høyttalerne? Har dere hørt på de? Kan ikke si at jeg har så mye erfaring med Yamaha høyttalere..

7936034[/snapback]

Grunnen er at jeg har fått høre at det skal være god lyd til prisen. De er også drit pene.

Lenke til kommentar
Vurderer samme høyttalere og forsterker selv.

Har også tittet litt på denne: Yamaha.

Hvilken forsterker var anbefalt til høyttalersettet ??

7932385[/snapback]

Det er den forsterkeren der som er anbefalt til det settet. Den har jo også vunnet EISA rewards den der... Men jeg har på følelsen at Pioneer VSX-1016 er bedre.. Det kan hende jeg ikke trenger den til de høytalerne, men med tanke på oppgraderinger etterhvert, er det kjekt å ha en forsterker som yter godt.

Lenke til kommentar
Tror dere bør styre unna pioneer, hvertfall på "watt-delen", bare jalla-watt der i gården, desverre.

7986023[/snapback]

Ja de opererer med litt skrytewatt, men kombinert med riktige høyttallere så funker de veldig bra. Er ikke for ingenting at de konsekvent er testvinnere i diverse hjemmekino/hifi magasiner, eisa awards osv. Nå er jo dette mye pga pre delen, og rikt utstyrt iforhold til pris, samt generellt sett god kvalitet. Men synd at effekttrinnet ikke henger helt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...