EvigMunk Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har utrolig lyst, men er veldig usikker på om jeg burde downgrade psp'en min. Har noen andre her gjort det som vet at det er trygt? Har forresten oppgradert til fw 3.03 nå. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har dowgrada 4 stk psp, og det fungerer like fint hver gang. Og INGEN av de jeg har gjort det for har noen gang vurdert å upgrade igjen. Følger du instruksjonene er det rimelig safe. Og vi har hver gang brukt USB-varianten som tar deg gjennom det hele trinn for trinn. Så og si idiot-sikkert! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Gjorde det med min andre PSP i går, funket fint det Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg bricka min, gjorde bare en liten feil Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ikj da.. Sånt er kjedelig.. Men, er få jeg har hørt om som har bricket den.. Faktisk er du den første.. Jeg har bare downgradet fra 2.0->1.5 da.. så, vet ikke helt om hvor idiotsikkert det er nå.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bricka min, gjorde bare en liten feil 7895114[/snapback] Hva vil det si? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva vil det si? 7901981[/snapback] Å 'bricke' betyr at den er blitt ødelagt og ikke lenger kan brukes til noe. En veldig dyr og rar "murstein" Derav ordet "Brick" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå