Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

To problemer - To pcer: Bluescreen og shutdown

Anbefalte innlegg

Det første først:

Problem I: Shutdown

Maskinen min skrur seg av titt og ofte, alt frå etter 2 min eller 5 timer. Her trur eg sjølv at det kan vere strømforsyninga som er på veg ned under torva, men synes det er litt rart at ein dag funker maskinen som fy, og andre dagar vil den rett og slett ikkje reagerer eller skrur seg av etter omtrent 2 min (uavhengig om eg er i boot-up eller inne i windows). Grunnen til at eg trur at det er strømforsyninga er at skjermkortet eg kjøpte i september '06 krever 400W forsyning. Det som er rart er at det er den siste mnd. at ting ikkje er heilt på stell, så er litt usikker på akkurat dette. Fint om noko kunne opplyse meg litt her :)

Mine spec:

- AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Boxed

- 350W Strømforsyning

- Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB

- MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939

- Gainward GeForce 7800GS 512MB GDDR3

- Windows XP Pro SP2

- Maxtor DiamondMax 10 200GB

---

Problem II: Bluescreen

Brodern fekk seg ny maskin til jul, og den har fungert heilt toppers, heilt til før helga. Det som skjer no under oppstart, er at maskinen viser windows' loading screen, og hopper direkte over til bluescreen. Har dessverre ikkje feilkoden her, ettersom eg bur i ein annan by, og han har gitt opp pcen og ikkje vil røre den før eg har funne problemet... (Skal prøve å få tak i det så snart som muleg) Der kjem dere inn :)

Har søkt litt på forumet, men fant ingenting som faktisk funka (deriblant fixboot). Ei heller sikkerhetsmodus kjem han inn i. Det samme skjer - bluescreen etter windows-loadinga er ferdig.

Hans spec:

- Asus K8N, nForce3 250, Socket-754, ATX

- AMD Sempron 3000+ 1.8GHz Socket 754 Boxed

- Samsung SpinPoint T133 300GB

- Rebel R540 Sort/Sølv, 2 X USB 2.0 og Audio, 350W Strømforsyning, 20/24pin

- TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL3

- Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR

- Windows XP Home SP2

Blei litt mykje dette her, men håper det er nokon der ute med tips til kva som kanskje er problemet med pc-ane.

Takker så mykje på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er rart er at det er den siste mnd. at ting ikkje er heilt på stell, så er litt usikker på akkurat dette.

Se etter punkterte kondensatorer

---

Problem II: Bluescreen

Brodern fekk seg ny maskin til jul, og den har fungert heilt toppers, heilt til før helga. Det som skjer no under oppstart, er at maskinen viser windows' loading screen, og hopper direkte over til bluescreen.

Be han formatere og kjøre ny installasjon evt. få eksakt bsod-melding.

Lenke til kommentar

Svar til Spm 1:

Prøv med en større PSU, men hvis det er så at dette kun har skjedd i det siste kan det være noe annet, skru opp maskinen din og begynn feilsøking. Kjør maskinen med minimalt med tilleggskort og minne.

Prøv så å finne feilen.

Svar til Spm2:

Det kan være smart å kjøre memtest på denne maskinen for å se om det kan være noe der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...